شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18056
منتشر شده در دوشنبه, 30 فروردين 1400 16:27
تعداد دیدگاه: 0
دو-انتصاب-در-فدراسیون-ورزش‌های-زورخانه‌ای-و-کشتی-پهلوانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدمحمدصادق...

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدمحمدصادق عبداللهی طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به عبداللهی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال 1400 به عنوان  سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه‌های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.»

سیدمحمدصادق عبدالهی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان ایلام فعالیت دارد.

همچنین جهانبخش طیبی طی حکمی از سوی مهرعلی باران‌چشمه به عنوان دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به طیبی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال 1400 به عنوان  دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

جهانبخش طیبی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان خوزستان فعالیت دارد.»

خبر دیگر اینکه باران چشمه طی سفری به خوزستان، نشست مشترکی با جهانبخش طیبی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان و علی اکبری‌فر دبیر هیئت استان برگزار کرد.

در این سفر سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای کشتی پهلوانی کشور به همراه داوود آذرنوش دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور، به گفت‌وگو و تبادل نظر در مورد توسعه زیرساخت‌های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی پرداختند.

همچنین رئیس و دبیر هیئت استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه کرده و سپس جهانبخش طیبی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز مطرح کرد. در ادامه علی اکبری‌فر با ارائه اطلاعاتی ورزش زورخانه‌ای خوزستان را معرفی و دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به او رساند.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص برنامه ها و چشم انداز آینده ی فدراسیون و هیئت استان گفت‌وگو کردند.

بازدید از زورخانه حیدرکرار مرکز استان (اهواز) و دیدار با عبدالرحمن رفائی رئیس هیئت شهرستان اهواز  یکی دیگر از برنامه‌های باران چشمه در این استان بود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه