شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17565
منتشر شده در شنبه, 30 اسفند 1399 06:35
تعداد دیدگاه: 0

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران پس از انتخاب نشدن توسط کادر فنی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های گزینشی...

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران پس از انتخاب نشدن توسط کادر فنی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی به این اتفاق داشت.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام لیست ۳ آزادکار اعزامی ایران به رقابت‌های گزینشی المپیک و انتخاب یونس امامی به عنوان آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، مصطفی حسین خانی در صفحه مجازی خود به شدت موضع گرفت و وانمود کرده که باز هم در تیم ملی مورد بی مهری قرار گرفته است، ادعایی که واقعیت خلاف آن را نشان می‌دهد.

حسین خانی از سال ۲۰۰۶ در رده های مختلف تیم ملی حضور داشته است که آخرین بار آن رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ بود که به مدال برنز رسید.

وی در حالی مدعی شده که باز هم در تیم ملی مورد ظلم قرار گرفته که تاکنون در ۴ دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان در سال های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برای تیم ملی به میدان رفته که حاصل آن تنها یک مدال برنز آن هم در رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی در سال ۲۰۱۶ بوده است.

رتبه سیزدهم در رقابت های جهانی ۲۰۱۴، رتبه هشتم در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ و رتبه سیزدهم در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ حکایت از عملکرد ضعیف آزادکار با تجربه ایران در رویدادهای مهم بین المللی دارد، او در رده جوانان نیز در سال ۲۰۰۸ به عنوانی بهتر از بیست و ششمی جهان نرسید.

وی همچنین طی سال های متمادی حضور در تیم ملی در ۶ دوره رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیا، ۲ دوره رقابت های بازی های آسیایی، ۳ دوره رقابت‌های نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، یک دوره رقابت های کشورهای اسلامی و ۶ دوره رقابت های جام جهانی به علاوه تورنمنت‌های مختلف برای تیم ملی به میدان رفته است‌.

نگاهی به عملکرد حسین خانی طی سال های طولانی حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران نشان می دهد، وی همواره مورد توجه کادر فنی بوده تا جایی که بسیاری معتقدند برخی مواقع نیز حق سعید داداش پور علی رغم شایستگی های زیاد پایمال شده است.

 حسین خانی در شرایطی که طی سال های گذشته بارها در میادین مهم جهانی نتوانسته نمایش خوب و قابل اطمینانی داشته باشد، این‌بار و در حالی که در لیست تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا قرار گرفته است، بدلیل اعزام نشدن به رقابت های گزینشی المپیک مدعی شروع بازی های کثیف در حق خود شده است.

حسین خانی در صفحه مجازی خود به تندی موضع گرفت و نوشت" و اما طبق معمول بازی های کثیف و سناریوهای تکراری شروع شد". مشخص نیست این کشتی گیر ۳۲ ساله پس از سال ها حضور در رقابت های مختلف و نمایش ضعیف در رویدادهای قهرمانی جهان در آستانه بازنشستگی بر چه اساسی مدعی شده باز هم در حق او اجحاف شده است؟

باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون کشتی و کمیته انضباطی در قبال این اقدام کشتی گیر تیم ملی واکنش مناسبی خواهند داشت یا خیر؟

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه