يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16539
منتشر شده در پنج شنبه, 25 دی 1399 21:30
تعداد دیدگاه: 0
امیدواریم-فدراسیون-فوتبال-و-سازمان-لیگ-عدالت-محور-باشند

اراک- مربی تیم گل گهر گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عدالت محور باشند و مسائل فردی و...

اراک- مربی تیم گل گهر گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عدالت محور باشند و مسائل فردی و شخصی را در فوتبال دخالت ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر و آلومینیوم در اراک در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: امیدواریم قبل از نگاه به بردن و باخت هر دو تیم بازی خوب و زیبایی به نمایش بگذاریم. تا هواداران، از زیبایی‌های فوتبال لذت ببرند.

وی افزود: البته فردا در مقابل آلومینیوم اراک تمام تلاش خود را در مدت ۹۰ دقیقه به کار خواهیم بست تا در نهایت موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شویم. هیچ مصدوم در تیم نداریم و تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند در بیرون از مستطیل سبز دوست هستیم و مربیان برای یکدیگر نهایت احترام را قائل هستند ولی هر دو تیم تلاش می‌کنند تا زیبایی‌های فوتبال را به نمایش بگذارند و در آخر پیروز میدان باشند.

مربی تیم گل گهر با انتقاد از سیاست‌های فدراسیون فوتبال در ارتباط با تیم گل گهر، بیان کرد: بازی ما مقابل برخی از تیم‌ها ۱۶ روز به تأخیر افتاد که این روند درست نیست و امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عدالت محوری را در فوتبال روش کار خود قرار دهند و مسائل فردی و شخصی را در فوتبال دخالت ندهند چرا که در نهایت به ورزش فوتبال لطمه خواهد زد.

گفتنی است هم اکنون، گل گهر سیرجان با انجام ۹ بازی، ۴ برد، دو تساوی سه باخت و کسب ۱۴ امتیاز در رده هشتم چدول رده بندی لیگ برتر جام خلیج فارس قرار دارد.

نوشتن دیدگاه