دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16382
منتشر شده در چهارشنبه, 17 دی 1399 11:20
تعداد دیدگاه: 0

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما درحوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده...

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما درحوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم.

مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی گفت: مجموعه اسکی دیرپا و قدیمی است. اسکی در ایران ریشه‌دار است اما واقعیت دیگر این است که در حوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم. این ورزش طرفداران زیادی بین خانواده‌ها دارد و با یک برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند در عرصه قهرمانی هم خوب ظاهر شود و از نظریان انتظار می‌رود در پایان ۴ سال وضعیت خوبی در عرصه قهرمانی داشته باشیم نه اینکه در مسابقات نظاره‌گر دیگران داشته باشیم.

او افزود: استعدادیابی اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود. برای موفقیت این رشته همه باید کمک کنند. از فدراسیون اسکی انتظار دارم که در حوزه قهرمانی برنامه‌ای منسجم و پویا داشته باشد و آقای نظریان در راستای این هدف عمل کند یعنی هر کاری که می‌کنیم نهایتش این باشد که به مدال برسد. متاسفانه در حوزه ورزش‌های زمستانی فقط اسکی را فعال داشتیم که به تازگی آیس هاکی هم فعال شده است و خوب است که فدراسیکن اسکی نیم نگاهی به ورزش‌های زمستانی دیگر هم داشته باشد.

ادامه دارد ...

نوشتن دیدگاه