دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16334
منتشر شده در یکشنبه, 14 دی 1399 22:48
تعداد دیدگاه: 0
شناخت-خوبی-از-تیم-صنعت-نفت-آبادان-داریم

آبادان- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه شناخت خوبی از تیم صنعت نفت آبادان داریم،...

آبادان- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه شناخت خوبی از تیم صنعت نفت آبادان داریم، گفت: دربازی مقابل این تیم به دنبال ادامه روند نتیجه‌گیری خود در رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محافظتکار عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، بیان کرد: دو تیم در لیگ امسال با ارائه بازی با کیفیت نتایج قابل قبولی را کسب کردند و هر دو تیم دارای بازیکنان جوان و آینده داری هستند که برای کسب سه امتیاز سخت تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در بازی‌های اخیر همیشه تماشاگرپسند در میان حاضر شدند، گفت: کسب سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم مهم و تأثیرگذار است زیرا تیم پیروز در جدول شرایط خود را بهبود خواهد بخشید.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: احمد گوهری را به علت مشکلی که برایش پیش آمده و همچنان محروم است، در اختیار نداریم که امیدواریم هرچه زودتر مشکل این بازیکن برطرف شود و به تیم برگردد.

نفت مسجدسلیمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان در مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه