چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16137
منتشر شده در چهارشنبه, 03 دی 1399 09:18
تعداد دیدگاه: 0
علیرضا-دبیر-به-قم-سفر-کرد-اعلام-حمایت-از-کشتی-قم

ایسنا/قم رییس فدراسیون کشتی گفت: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم و با مسئولان...

ایسنا/قم رییس فدراسیون کشتی گفت: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم و با مسئولان استانی رایزنی هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

علیرضادبیر که صبح امروز به قم سفر کرده است، در گفت‌وگو با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان اسان، عنوان کرد: در زمان های گذشته نامی از کشتی استان قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی استان قم بسیار عالی است و مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی گیران استان‌قم در سال های اخیر کسب شده است.

وی افزود: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم و با مسئولان استانی رایزنی هایی برای کمک مالی به کشتی در استان قم صورت خواهد پذیرفت.

دبیر ادامه داد: کیفیت کشتی گیران استان قم در سطح بالایی قرار دارند و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی  استان قم در سطوح بالای کشور قرار دارد.

وی افزود: برای مسابقات انتخابی المپیک دوست داریم کشتی گیران اصلی خود را نفرستیم تا جوانان نیز تجربه اندوزی داشته باشند.

رییس فدراسیون کشتی اظهار کرد: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان این استان به کشتی شود؛ چرا که استان قم در زمینه کشتی رشد زیادی کرده است و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گیر تیم ملی کشتی کشور باشند.

وی افزود: کشتی استان قم با تلاش بی دریغ مربیان بسیار کمی رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو برداری کرد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه