يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15931
منتشر شده در پنج شنبه, 20 آذر 1399 13:12
تعداد دیدگاه: 0
جواب-قاطع-ترکاشوند-به-باشگاه-پیکان؛-حرف-بزنند-مصاحبه-می‌کنم

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان با تکذیب صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه گفت: بنده هیچگونه توافقی مبنی...

سرمربی سابق تیم والیبال پیکان با تکذیب صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه گفت: بنده هیچگونه توافقی مبنی بر عدم انجام مصاحبه نکرده‌ام و مسئولان پیکان حرف بزنن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو به ایسنا، در مورد جلسه کمیته انضباطی که با مسئولان باشگاه پیکان داشت توضیح داد: شخصا به گونه‌ای زندگی‌ کرده‌ام که هر پولی را سر سفره خانواده‌ام نبرم‌ و پولی که به خانه برده‌ام با رضایت بوده است. متاسفانه شیطنت‌هایی شد که خود دوستان هم بعدا فهمیدند شخصیت ما اینگونه نبوده که مدیر باشگاه شنیده است.

او افزود: یکسری افراد در این‌ وسط دو دوزه بازی‌ می‌کنند و یکسری نامردی‌ها کردند که اخبار غلط منتشر کردند. به هر حال کمیته انضباطی برگزار شد و اکنون قرار است باشگاه ظرف ۴۵ روز به تعهداتش عمل کند که در غیر این صورت کمیته انضباطی با قدرت خودش باقی است. بنده حسن نیت خودم را ثابت کردم که بدانند ما فقط دنبال پول نیستیم و ان‌شاءالله مشکلات حل شوند.

مدیرعامل باشگاه پیکان مدعی شد که طبق توافقات صورت گرفته در کمیته انضباطی محمد ترکاشوند دیگر نباید راجع به این باشگاه مصاحبه کند. سرمربی سابق پیکان در این مورد گفت: چنین توافقی وجود نداشت. اگر آن‌ها حرف بزنند من هم حرف‌های زیادی دارم. اگر حرف بزنند آنگاه من هم مسائل مختلفی را مطرح می‌کنم. هیچگاه راجع به مصاحبه توافق نکرده‌ام، قبلا توافق نامه‌ای به بنده دادند امضا کنم که در آن بندی مبنی بر این وجود داشت که اگر تا دو ماه مصاحبه کنم ۲۵ درصد قراردادم کم می‌شود که این توافقنامه را قبول نکردم.

او افزود: الان هم توافقنامه امضا نکرده‌ایم، اما موضوع در کمیته انضباطی مطرح شد و قرار است باشگاه ظرف ۴۵ روز مطالبات بنده را پرداخت کند. به هر حال محکوم بودند چون مدارک ما مستند وجود داشت. تنها می‌خواستم حسن نیت خود را ثابت کنم چون‌ دوست دارم پولی که سر سفره‌ام می‌برم با رضایت باشد. به هرحال ۵۵ درصد این قرارداد حق قانونی بنده است و تا نیم فصل هم‌ می‌توانستیم ۱۰۰ درصد مطالبات را بگیریم.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا برای نیم فصل قصد همکاری با تیم خاصی را دارد؟ توضیح داد: واقعا می‌خواهم یک‌ مدت استراحت کنم چون در این شرایط کرونا از نظر روحی و جسمی خیلی اذیت شدم. چند سالی است ناملایمتی‌هایی را در ورزش دیده‌ام که واقعا سخت است و من نمی‌توانم با این شرایط کار کنم. تا سال آینده صبر می‌کنم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

او در پایان گفت: برای تیم پیکان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه