يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15487
منتشر شده در دوشنبه, 26 آبان 1399 08:19
تعداد دیدگاه: 0
همه-اعضا-با-آلکنو-موافق-بودند-لیگ-برتر-والیبال-هفته‌-پرباری-نداشت

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال گفت: همه اعضای کمیته فنی با آلکنو برای هدایت تیم ملی موافق بودند....

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال گفت: همه اعضای کمیته فنی با آلکنو برای هدایت تیم ملی موافق بودند.

محمود افشاردوست در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره آخرین روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در آخرین جلسه کمیته فنی تمام اعضا متفق القول با الکنو موافقت کردند چرا که او رزومه بسیار قوی دارد. قرار شد فدراسیون رایزنی‌های خود را بر سر مسائل مالی با الکنو انجام دهد و در نهایت جمع بندی خود را در کمیته اعلام کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون درباره برگزاری هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز گفت: از نزدیک نتوانستم مسابقات را تماشا کنم چرا که به دلیل شرایط کرونا سعی کردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنم و در سالن حاضر نشوم اما اخبار را پیگیری کردم با توجه به شرایط خاص کرونا برگزاری متمرکز مسابقات تصمیم عادلانه‌ای بود قطعاً باشگاه‌ها تمام جوانب را در نظر گرفته بودند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به وقفه طولانی که در مسابقات ایجاد شد تیم‌ها پس از مدتی استراحت وارد فضای رقابت شدند و شاید به همین دلیل از نظر فنی آماده نبودند و بازی‌ها از نظر کیفی در شرایط مناسبی قرار نداشت. احتمالاً در هفته‌های آتی تیم‌ها روی نقاط ضعف خود کار خواهند کرد و بازی‌های فنی‌تری در آینده تماشا خواهیم کرد. به هر حال با توجه به شرایط کرونا و استراحت پیش آمده این اتفاق طبیعی بود و باعث شد هفته پربار نداشته باشیم.

نوشتن دیدگاه