يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15401
منتشر شده در چهارشنبه, 21 آبان 1399 15:17
تعداد دیدگاه: 0
شکست-سخت-هوانیروز-مقابل-فراز-بام-سرمربی-هندبال-هوانیروز-۶-بازیکنم-به-کرونا-مبتلا-شدند

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: ۶ بازیکنم به کرونا مبتلا شدند و این شوک بزرگی بود. سابقه...

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: ۶ بازیکنم به کرونا مبتلا شدند و این شوک بزرگی بود. سابقه نداشته که یک تیم اینقدر بی انگیزه و بی تفاوت داشته باشم.

به گزارش ایسنا، در روز دوم مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳۹ بر ۲۰ به سود فراز بام به پایان رسید. سرمربی تیم پرواز هوانیروز علت باخت با اختلاف خیلی زیاد را بی انگیزه بودن بازیکنانش عنوان کرد. تست کرونای ۶ بازیکن از این تیم به کویید ۱۹ مبتلا شده‌اند و در این مسابقه تیم را همراهی نکردند.

سروش عرشی سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز بعد از شکست مقابل تیم فراز بام خاییز دهدشت گفت: در عمر مربی‌گری ام تا حالا این‌گونه بازیکنان را در اختیار نداشتم، البته یک شوک به ما وارد شد و به یکباره چهار بازیکنم کرونایی شدند و به تهران نیامدند. در تهران هم که دو کرونایی داشتیم و تیم ۱۱ نفره شد. اصلا تا حالا سابقه نداشته است یک تیم انقدر بی انگیزه و بی تفاوت داشته باشم. فقط کار گلر تیم خوب بود و یک تنه ایستاد. من نمی‌دانم چه باید بگویم، من تفکرات خوبی روی بازیکنان دفاعی داشتم ولی اون دو هم کرونایی شدند و رفتند. بازی از دست خودم هم در رفت. در نیمه دوم هم بازیکنان را بازسازی کردم و روحیه دادم اما نشد و من شرمنده هستم.

مجید پارسایی سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت بعد از پیروزی مقابل پرواز هوانیروز گفت: بازی همانی بود که از بازیکنان جوانم انتظار داشتم. کار خوبی انجام دادند. ما ترکیبی از جوانان تیم ملی را در اختیار داریم که در کنار با تجربه ها بازی می‌کنند. فکر نمی‌کردیم با این اختلاف ببریم. پرواز هوانیروز در بازی‌های قبلی خیلی خوب ظاهر شده بود و فکر نمی‌کردیم اما برنده بودن را مطمئن بودیم. اگر دستوراتی که می‌گوییم در زمین انجام دهند قطعا هر بازی همینطور ظاهر می‌شوند و برای هر حریفی خطر آفرین خواهند بود. ما در دو جبهه می‌جنگیم هم در بحث کرونا و هم در بازی‌ها. باید در این شرایط تیم را آماده کنیم تا نتیجه خوب بگیرد. با همه این‌ها بازیکنانم خوب بازی کردند و امیدوارم این بازی تکرار شود تا بتوانیم ان شاالله در بازی های دیگر که سخت تر هم هست بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه