يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15304
منتشر شده در جمعه, 16 آبان 1399 20:20
تعداد دیدگاه: 0
فاضلی-با-خروج-از-فشار-آلومینیوم-توانستیم-به-گل-برسیم-نساجی-از-ضدحملات-و-ضربات-ایستگاهی-استفاده-کرد

فبه گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، وحید فاضلی دقایقی پیش در نشست خبر پس از رقابت با تیم آلومینیوم...

فبه گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک،  وحید فاضلی دقایقی پیش در نشست خبر پس از رقابت با تیم آلومینیوم اراک با اشاره به وضعیت بازی اظهار داشت: به سبب اینکه بازی نخست لیگ بود و دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر نداشتند بازی گره خورده بود اما رفته رفته بازی شکل گرفت و بازی خوب و تاکتیکی را شاهد بودیم.

وی افزود: برنامه تیم آلومینیوم در این مسابقه برای تحت فشار گذاشتن ما و بازی‌سازی از عقب و همچنین استفاده از فضای پشت مدافعان تیم نساجی و استفاده از ضربات ایستگاهی بود که با تلاش بازیکنان خود توانستیم از فشار آلومینیوم خارج شده و به گل هم برسیم.

فاضلی بیان کرد: در نیمه دوم از ضدحملات و ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و به 2 گل دیگر دست پیدا کردیم که جا دارد از بازیکنان نساجی که با تمام توان امروز بازی کردند تشکر و این برد را به هواداران خونگرم و خوب نساجی که انرژی مثبتشان به تیم جاری بود تقدیم کنم.

وی ادامه داد: از "حدادیان" که در این شرایط سخت اقتصادی مالکیت تیم نساجی را عهده دار شدند باید تشکر کنم، البته این برد لطف خدا و نتیجه تلاش تمام بازیکنان بوده و من آخرین کسی هستم که در کسب این پیروزی نقش داشتم.

سرمربی نساجی با اشاره به وضعیت آلومینیوم در این بازی گفت: آلومینیوم تیمی تاکتیکی و بابرنامه‌ بود که با توجه به اینکه سابقه حضور در این تیم را دارم مطمئن هستم حریفان آلومینیوم در اراک به مشکل خواهند خورد.

وی ادامه داد: نباید برای سنجش این تیم به نتیجه امروز توجه کرد و تصور من براین است که "خطیبی" توانایی حفظ آلومینیوم را در لیگ برتر دارد.

فاضلی اضافه کرد: تیم داوری عملکرد خوبی داشت البته هیچ گاه با توجه به نتیجه بازی عملکرد داور را قضاوت نمی‌کنم و اعتقاد دارم داوری این بازی مشکلی نداشت.

انتهای پیام/711/ف

نوشتن دیدگاه