يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15251
منتشر شده در یکشنبه, 11 آبان 1399 22:18
تعداد دیدگاه: 0
معرفی-رئیس-کمیته-روستایی-و-عشایری-فدراسیون-هندبال-قمی-حکم-گرفت

سمنان- پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران طی حکمی جابر قمی را به سمت رئیس کمیته عشایری...

سمنان- پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران طی حکمی جابر قمی را به سمت رئیس کمیته عشایری روستایی فدراسیون هندبال منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران اسلامی شامگاه یکشنبه با حضور در هیئت هندبال استان سمنان طی حکمی جابر قمی را به عنوان رئیس کمیته عشایری روستایی فدراسیون هندبال منصوب کرد تا قمی به مدت چهار سال در این پست مشغول به کار شود.

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم تقدیم حکم انتصاب قمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همگانی کردن رشته هندبال، توجه به روستاها و عشایر و آموزش آنها اولویت‌های فدراسیون است، گفت: کمیته عشایری و روستایی رسالت سنگینی در این زمینه خواهد داشت.

پاکدل با بیان اینکه با توجه به زیر ساخت‌های موجود در کشور توجه به همگانی کردن هندبال امری ضروری است، بیان کرد: بعد از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان سریعاً کمیته روستایی و عشایری تشکیل و پرداختن به بحث آموزش و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات در بین روستاییان و عشایر در دستور کار قرار گرفت.

امیر حجتی مدیرکل ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان نیز در این گفتگو با بیان اینکه رشته هندبال باید ابتدا به صورت پایلوت در سطح روستایی و عشایری چند استان و سپس به صورت فراگیر در نقاط روستایی و عشایری کشور گسترش داده شود، گفت: آموزش و آشنایی جامعه هدف در این رشته ورزشی مهم تلقی می‌شود.

نوشتن دیدگاه