دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14916
منتشر شده در شنبه, 19 مهر 1399 19:20
تعداد دیدگاه: 0
صادقی-از-داوران-عذرخواهی-می-کنم-ربیعی-به-تیم-جوانم-ایمان-دارم

سرمربیان دو تیم ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم پس از قرار گیری مقابل هم در اولین روز لیگ برتر هندبال...

سرمربیان دو تیم ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم پس از قرار گیری مقابل هم در اولین روز لیگ برتر هندبال از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرده و امیدوارند در بازی های بعد شرایط بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان یادواره شهید پور جعفری از امروز شنبه ۱۹ مهرماه در سالن شهید سلیمانی تهران آغاز به کار کرد. در این روز تیم ذوب آهن اصفهان تیم سوم دوره قبل لیگ توانست با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ تیم تازه لیگ برتری شده پاس ناجا قم را مغلوب کند.

پس از این بازی کیوان صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پیرامون عملکرد شاگردان خود گفت: بازی‌های اول همیشه حساسیت‌های خود را دارد و شاید نه ما بتوانیم قابلیت‌های خود را نشان دهیم و نه تیم مقابل شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد. مطمئناً هر چه جلوتر برویم شرایط تیم‌ها بهتر می‌شود.

وی در خصوص اینکه «آیا این تیم شانس تکرار سکوی سومی یا صعود به رتبه‌های بالاتر را دارد یا خیر؟»، هم گفت: همه تیم‌ها برای کسب سکو تلاش می‌کنند. مخصوصاً تیم ما که در دوره قبل لیگ برتر سوم شده است. همه تیم‌ها بازیکنان جوان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم ما بازیکنان خوبی را جذب کرده و امیدواریم امسال هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

صادقی که سابقه مربیگری تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد در خصوص عملکرد تیم داوری هم خاطرنشان کرد: داوری‌ها در روز اول خوب بود و اگر دادی در زمین مسابقه زدیم به خاطر حساسیت مسابقه بوده و از داوران معذرت می‌خواهم.

علیرضا ربیعی سرمربی تیم پاس ناجای قم تیم پس از اولین مسابقه شاگردانش در لیگ برتر سال ۹۹ برابر تیم مدعی ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی بود. تیم ذوب آهن اصفهان یکی از تیم‌های خوب هندبال ایران است و سال قبل هم مقام سوم لیگ برتر را داشت. این تیم بازیکنان خوبی دارد و از آن سو ما هم یک تیم جوان هستیم و از اسم ما هم مشخص است که تیم ما بازیکنان سرباز و جوان دارد.

وی ادامه داد: ما توانستیم در این بازی اول نمایش خوبی داشته باشیم. هرچند با اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کردیم اما در ابتدای مسابقه بازی پایاپایی داشتیم. مطمئناً بازی بعدی بهتر خواهیم بود.

سرمربی تیم پاس ناجا تصریح کرد: بچه‌های ما جوان هستند و از آن سو شرایط بدنی و استقامت بدنی بازیکنان ذوب آهن اصفهان به تیم ما می‌چربید و نیمه دوم کم آوردیم و اختلاف گل بالا رفت.

وی بیان کرد: ما تنها نماینده هندبال قم در لیگ هستیم و امیدواریم بتوانیم بازی به بازی بهتر شده و از گروه خود صعود کنیم. من به این تیم جوان ایمان دارم. مطمئناً نمی‌شود گفت که حتماً شانس صعود داریم اما یکی از شانس‌های صعود از گروه به دور بعد تیم ما خواهد بود.

مرحله رفت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دو گروه تا پایان هفته جاری در تالار شهید سلیمانی تهران پیگیری می‌شود.

نوشتن دیدگاه