پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403, Thursday 16 May 2024, مصادف با 8 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1313
منتشر شده در یکشنبه, 03 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز/فارس: سرپرست جدید هیئت فوتبال اصفهان گفت: آمده‌ایم تحولی نو برای توسعه فوتبال در استان ایجاد کنیم و امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم. غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه مرتضی لاچیانی سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در مکان این...

football

همراز نیوز/فارس:

سرپرست جدید هیئت فوتبال اصفهان گفت: آمده‌ایم تحولی نو برای توسعه فوتبال در استان ایجاد کنیم و امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم.

غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه مرتضی لاچیانی سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در مکان این هیئت حاضر شدند و مرتضی لاچیانی به صورت رسمی کار خود را در هیئت فوتبال استان اصفهان آغاز کرد.

مرتضی لاچیانی که در هیئت فوتبال استان اصفهان حضور داشت، اظهار کرد: من و گروهم از استخوان‌شکسته‌های فوتبال استان هستیم و آمده‌ایم تحولی نو برای توسعه این رشته در استان ایجاد کنیم و امروز به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال استان اصفهان تشنه یک حرکت جدید است که امیدواریم به کمک باشگاه‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون، فوتبال استان را به جایگاه اصلی برسانیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان به ساختمان هیئت فوتبال اشاره کرد و افزود: 12 سال پیش ما این مکان را ابتدا در اختیار هیئت بوکس گذاشتیم و پس از آن به هیئت فوتبال رسید اما تعجب می‌کنم پس از این چند سال هیچ تغییری در آن از نظر فیزیکی دیده نمی‌شود.

وی از پیگیری‌های محمدرضا محمدجواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون وی غلامعلی ابراهیمی و وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش به‌خصوص فوتبال استان اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه