جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1297
منتشر شده در پنج شنبه, 07 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز/فارس: صدور حکم سرپرستی صادره توسط مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و فعالیت‌های فوتبالی سرپرست معرفی شده مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست. به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال ، طبق قوانین و مقررات لازم الاجرای مندرج در اساسنامه فدراسیون و اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌ها که بارها در...

footballlll

همراز نیوز/فارس:

صدور حکم سرپرستی صادره توسط مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و فعالیت‌های فوتبالی سرپرست معرفی شده مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال ، طبق قوانین و مقررات لازم الاجرای مندرج در اساسنامه فدراسیون و اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌ها که بارها در مصاحبه‌های رئیس و سایر مسئولین فدراسیون با رسانه‌ها و همچنین در مکاتبات انجام شده با وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان اصفهان تصریح شده، علی اکبر ابرقوئی‌نژاد در مجمع انتخاباتی خردادماه 91 با اکثریت آرا توسط اعضای مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان برای مدت 4 سال انتخاب و حکم وی نیز طبق قانون توسط رئیس فدراسیون صادر شده است.

لذا هرگونه تغییر و تحولی در راس هیئت فوتبال استان نیز می‌بایست از طریق برگزاری مجمع فوق‌العاده و براساس ترتیبات اشاره شده در ماده 19 اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌ها انجام شود.

برهمین اساس صدور حکم سرپرستی صادره توسط مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و فعالیت‌های فوتبالی سرپرست معرفی شده مورد تایید این فدراسیون نبوده و بدیهی است کلیه فعالیت‌های هیئت فوتبال استان اصفهان کمافی السابق تحت ریاست علی اکبر ابرقویی‌نژاد انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه