جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1281
منتشر شده در چهارشنبه, 13 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: رئیس شورای شهر اصفهان از رویانیان خواست تا ادبیات خود نسبت به مردم اصفهان را تغییر دهد. رضا امینی در گفتگو با خبرنگار " همراز نیوز " گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم اصفهان قطب فوتبال و به نوعی قطب ورزش کشور است و این باعث افتخار می باشد. وی اظهار داشت: مدیریت شهری اصفهان به مرز بندی و قومیت...

aminiiiiii

همراز نیوز:

رئیس شورای شهر اصفهان از رویانیان خواست تا ادبیات خود نسبت به مردم اصفهان را تغییر دهد.

رضا امینی در گفتگو با خبرنگار "همراز نیوز" گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم اصفهان قطب فوتبال و به نوعی قطب ورزش کشور است و این باعث افتخار می باشد.

وی اظهار داشت:  مدیریت شهری اصفهان به مرز بندی و قومیت بندی های متداول اعتقادی ندارد و معتقد است هر افتخاری که در این مسیر به دست آید باعث اقتدار بیشتر تیم ملی می گردد و باید از صحبت های بی مورد حاشیه ای اجتناب کرد.

امینی ضمن بیان اینکه "من متاسفم که یک مدیر عامل در این حد بخواهد اظهار نظر های غیر شایسته و خلاف شانیت یک شهر انجام دهد" ، بیان داشت: در اولین فرصت فیلم ها و فایل های مربوط به سخنان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را می بینم و پس از آن تصمیم جدی خواهم گرفت.

وی افزود: طی تماسی با وی صحبت خواهم کرد تا در بیانات و ادبیات خود تجدید نظر کند و به گونه ای سخن بگوید که باعث همدلی در بین مردم کشور گردد.

نوشتن دیدگاه