شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12478
منتشر شده در سه شنبه, 16 ارديبهشت 1399 16:15
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه‌های بایرن مونیخ و اینتر باید تا...

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه‌های بایرن مونیخ و اینتر باید تا پایان ماه میلادی جاری (11 خرداد) با هم برای ماندن ایوان پریشیچ در این تیم به توافق برسند.

اینتر تابستان سال گذشته پریشیچ را پس از آنکه مشخص شد در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی ندارد، برای یک فصل به بایرن مونیخ قرض داد.

با توجه به ضربه مالی سنگینی که به خاطر تعلیق مسابقات پس از شیوع کرونا به تیم‌های سری A وارد آمده است، اینتر قصد ندارد پریشیچ را برگرداند تا مجبور به پرداخت حقوق 4.6 میلیون یورو در سال این بازیکن 31 ساله باشد.

 

بایرن مونیخ طبق توافقی که سال گذشته با اینتر انجام داد تا پایان ماه جاری فرصت دارد که به نراتزوری اعلام کند آیا تمایل به حفظ این بازیکن ملی‌پوش دارد یا نه. این در حالیست که رسانه‌های آلمانی مدت‌هاست گزارش کرده‌اند باواریایی‌ها تمایلی به خرید این بازیکن ندارند. پریشیچ در این فصل عملکرد و آمار نسبتاً خوبی داشته و در 22 بازی‌اش برای بایرن مونیخ 5 گل زده و 8 پاس گل داده است اما هنوز نشانه‌ای مبنی بر اینکه او توانسته اعتماد مسئولان بایرن را برای پرداخت 20 میلیون یورو بابت خرید او جلب کند، دیده نمی‌شود.

به همین دلیل اینتر می‌خواهد به بایرن مونیخ پیشنهاد کند که یک فصل دیگر هم به صورت قرضی پریشیچ را نگه دارد تا حداقل مجبور به پرداخت حقوق او نباشد.

پریشیچ تا پایان فصل 22-2021 با اینتر قرارداد دارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه