يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12327
منتشر شده در جمعه, 05 ارديبهشت 1399 04:10
تعداد دیدگاه: 0
نجاری-وزارت-شرایط-فعالیت-کمانداران-در-فضای-باز-را-فراهم-کند

مدیر تیم های ملی تیروکمان گفت: با کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیروکمان باید شرایطی فراهم...

مدیر تیم های ملی تیروکمان گفت: با کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیروکمان باید شرایطی فراهم شود که ورزشکاران در ماه‌های آینده در فضای باز تمرین کنند.

 امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: با توجه به روندی که سرمربی تیم ملی برای تمرینات کمانداران در فضای مجازی در نظر گرفتند این روند ادامه خواهد داشت تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان دستورالعمل جدیدی در نظر بگیرد.

وی افزود: با توجه به رصد سرمربی و اینکه اکثر کشورها تمرینات خود را به صورت ایزوله در فضای باز انجام می دهند، با کمک وزارت و ریاست فدراسیون باید شرایطی فراهم شود تا کمانداران در ماه‌های آینده در فضای باز تمرین کنند.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان تصریح کرد: تمرین در منزل و به صورت مجازی مثل تمرین در فضای باز صددرصد جواب نمی دهد و نمی‌تواند ورزشکاران را به آمادگی لازم برساند، طبق برنامه های سرمربی ادامه تمرینات براساس شرایط فعلی کرونا است و اگر وضعیت تغییر کند برنامه دیگری ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: شرایط فعلی برای ما هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت، تهدید از این جهت که ورزشکاران تمرینات را جدی نگیرند و به صورت فعال تمرینات خود را در منزل و به صورت مجازی دنبال نکنند. از سوی دیگر چون هنوز یک رقابت انتخابی در پیش داریم، کمانداران می‌توانند با جدی گرفتن تمرینات خود در منزل به آمادگی خوبی برسند و این می‌تواند فرصت مناسبی برای کمانداران جهت آماده‌سازی آنها باشد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه