سه شنبه 18 ارديبهشت 1403, Tuesday 7 May 2024, مصادف با 28 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10683
منتشر شده در دوشنبه, 16 دی 1398 14:17
تعداد دیدگاه: 0
با-آمادگی-لژیونرها-به-المپیک-صعود-خواهیم-کرد

کارشناس والیبال گفت: روی کاغذ شانس صعود به المپیک هستیم و با آمادگی لژیونر ها صعود خواهیم کرد....

کارشناس والیبال گفت: روی کاغذ شانس صعود به المپیک هستیم و با آمادگی لژیونر ها صعود خواهیم کرد.

ناصر شهنازی در گفتگو با مهر درباره مصوبه سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدارهای معوقه لیگ با بازیکنان قدیمی تیم‌ها گفت: با رای همه مربیان این مصوبه تصویب شد و مشکل خاصی ندارد. هر تیمی که باید بازی ای معوقه خود را با بازیکنان قدیمی برگزار کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران درباره شرایط تیمش نیز گفت: تمام سعی ما بر این است بازیکنی را از دست ندهیم و بازیکن جدیدی به خدمت نگریم. روز یکشنبه با تیم مقاوت، روز سه شنبه با تیم گل گهر سیرجان و روز چهارشنبه با تیم شهداب یزد دیدار تدارکاتی خواهیم داشت و همگی بازی‌ها به میزبانی خودمان است.

کارشناس والیبال درباره بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: روی کاغذ ایران شانس نخست صعود است چرا که در آسیا حریفی نداریم. شاید تنها تیم ژاپن کمی بهتر از سایر حریفان باشد که این تیم به دلیل میزبانی صعودش به المپیک قطعی است. اما نباید از دو تیم چین و استرالیا نیز غافل شد چون آنها برنامه ریزی بسیار خوبی داشته‌اند.

وی افزود: اگر شرایط عادی باشد و در روز مسابقات اتفاق دور از ذهنی رخ ندهد به المپیک صعود خواهیم کرد. اگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم بهتر بود و می توانستیم ارزیابی بهتری داشته باشیم ولی با آمادگی لژیونرها قطعا به المپیک صعود خواهیم کرد.

شهنازی در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم که به المپیک صعود کنند تا باعث شادی دل مردم و جامعه والیبال شوند.

نوشتن دیدگاه