يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10591
منتشر شده در چهارشنبه, 11 دی 1398 13:48
تعداد دیدگاه: 0
شاهرودی-تیم‌های-دیگر-روی-ما-حساب-ویژه‌ای-باز-کرده‌اند-باید-از-نام-ایران-دفاع-کنیم

مربی تیم ملی امید می‌گوید تیم‌های دیگر در رقابت‌های انتخابی المپیک حساب ویژه‌ای باز کردند و...

مربی تیم ملی امید می‌گوید تیم‌های دیگر در رقابت‌های انتخابی المپیک حساب ویژه‌ای باز کردند و امیدوار است که ملی‌پوشان امید به المپیک صعود کند.

به گزارش ایسنا، رضا شاهرودی، مربی تیم ملی امید در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان امید اظهار کرد: ما ایران هستیم و قطعا تیم‌های دیگر حساب ویژه‌ای روی ما باز می‌کنند. امیدوار هستیم که با توجه به شرایط موجود به المپیک صعود کنیم. ما باید از نام ایران دفاع کنیم و باید تلاش کنیم که بعد ۴۴ سال این اتفاق خوب بیفتد.

او درباره عارف غلامی گفت:‌ خروج او از تیم فنی بوده است. من در کادر فنی یک رای دارم و تصمیم بر این شد غلامی از فهرست خارج شود. امیدوارم که این بازیکن در استقلال موفق باشد.

شاهرودی درباره امکانات تیم ملی امید خاطرنشان کرد: امکانات خوبی داشتیم. ما قبلا ۳۰ بازیکن دعوت می‌کردیم  و ۱۲ نفر در اردو شرکت می‌کردند. در اردو قطر موفق شدیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک بازی دوستانه در آن‌جا داشته باشیم.

او درباره یونس دلفی و این که  گفته شده این بازیکن مجوز حضور در تیم ملی امید از باشگاه شارلو پیدا نکرده است، گفت: او بازیکن بزرگی است و گویا این بازیکن مصدوم بوده است. من اطلاعات دیگری در این رابطه ندارم.

شاهرودی افزود: من از آقای کرانچار تشکر می‌کنم. من از او چیزهای زیادی یاد  گرفتم. تاکتیک‌ها نسبت به آقای کرانچار تغییر کرده است و امیدوارم با این تغییرات بتوانیم نتیجه لازم را به دست‌ آوریم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه