يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10273
منتشر شده در سه شنبه, 26 آذر 1398 11:22
تعداد دیدگاه: 0
داورپناه-بازیکنان-ما-شخصیت-واقعی‌شان-را-مقابل-گرگان-نشان-دادند-برای-موفقیت-تیم-هرکاری-می‌کنم

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی نفت آبادان در هفته سیزدهم...

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تماشاگران گرگانی خیلی به این تیم کمک می‌کنند و من از این بابت خوشحالم که آنقدر پرشور هستند که 2 ساعت مانده به شروع بازی سالن پر می‌شود.

وی گفت: قبلا هم گفتم ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و تمام تلاش‌شان را در بازی می‌کنند. در هر بازی تجربه شان بیشتر می‌شود و روز به روز پیشرفت می‌کنند. بابک نظافت هم به تازگی به تیم ما اضافه شده و امیدوارم بتوانیم از تجربه این بازیکن استفاده کنیم.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت با اشاره به اینکه بازیکنان ما در بازی روز گذشته شخصیت واقعی‌شان را نشان دادند، تاکید کرد: بازی کردن در گرگان برای هر تیمی سخت است. آنها هم تیم خوب و پر مهره‌ای هستند. کادرفنی به ما گوشزد کرد که با آرامش و تمرکز بالا بازی کنند و همین کار را هم انجام دادیم و برنده شدیم.

داورپناه در مورد اینکه بهترین بازیکن هفته شده است، عنوان کرد: در هر جا باشم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم. در بازی با گرگان هم بچه‌ها خیلی کمک کردند و بیشتر به من پاس دادند تا این آمار به ثبت برسد.

انتهای پیام/س

نوشتن دیدگاه