چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5393
منتشر شده در جمعه, 09 فروردين 1398 12:58
تعداد دیدگاه: 0
«آخرین-بازمانده-موهیکان‌ها»-منتشر-شد-توضیحات-یک-تنظیم-جدید

بهرنگ معتمدی از نوازندگان شناخته شده ساز ویولنسل در تازه‌ترین فعالیت خود موزیک ویدئویی را بر اساس موسیقی فیلم «آخرین بازمانده موهیکان‌ها» منتشر کرد.

بهرنگ معتمدی نوازنده مطرح ویولنسل ضمن اعلام جزئیات این موزیک ویدئو که به تازگی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار مخاطبان قرار گرفته، توضیح داد: مدتی است مشغول برنامه‌ریزی برای تولید چند قطعه موسیقایی تصویری برگرفته از آثار موسیقایی فیلم‌های مطرح دنیا با محوریت ساز ویولنسل هستم که یکی از این پروژه مربوط به تولید یک موزیک ویدئو بر اساس موسیقی فیلم سینمایی «آخرین بازمانده موهیکان‌ها» به کارگردانی مایکل مان و آهنگسازی ترور جونز و رندی ادلمن است که علاقه بسیار زیادی به موسیقی این اثر سینمایی دارم و فکر می‌کنم مخاطبان دنیای سینما نیز با این موسیقی آشنایی زیادی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به حال و هوای فیلم که حول محور سرخ پوست‌ها و روایت در یک منطقه کوهستانی است، ما دوست داشتیم که فضای فیلم قطعاً در یک محیط کوهستانی پربرف باشد از این جهت از زمان شروع پیش تولید پروژه زمان بندی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که کار در فصل زمستان و در یک منطقه کوهستانی تولید شود. از این جهت صبر کردیم که با فصل زمستان مراحل فیلمبرداری آغاز شود و خوشبختانه ماجرا به گونه‌ای پیش رفت که ما موفق به تولید این اثر در یکی از مناطق کوهستانی شمال غرب ایران شدیم. در این موزیک ویدئو استودیو ایده آل به عنوان تیم سازنده، مهدی کلانتری از نوازندگان و آهنگسازان جوان کشورمان به عنوان تنظیم‌کننده و پژمان اختیاری به عنوان میکس و مسترگروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

این نوازنده ارکستر سمفونیک تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ویژگی‌های قطعاتی که برای پروژه‌های موسیقی تصویری خود در نظر گرفته توضیح داد: تلاش‌هایی را انجام داده‌ام که موسیقی که برای این چارچوب اجرا می‌شود با موسیقی الکترونیک، سازهای غربی و موسیقی‌های شرقی در فواصل مختلف تلفیق شود. به همین منظور غیر از این پروژه کارهای جدیدی را نیز تدارک دیده‌ایم که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

نوشتن دیدگاه