سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4783
منتشر شده در شنبه, 06 بهمن 1397 17:49
تعداد دیدگاه: 0
دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان:

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان گفت: حضور در باشگاه داوطلبان، راه را برای ورود علاقمندان به دنیای سینما هموار می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان، سعید امامی از علاقمندان به همکاری با تیم اجرایی این نمایشگاه دعوت به همکاری کرد و اظهار داشت: نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان می‌تواند گامی موثر در راه ارتقای صنایع خلاق در اصفهان برداشته و این مهم با حضور همه علاقمندان به این صنعت محقق می‌شود.
وی با بیان این موضوع که باشگاه داوطلبان نمایشگاه راه برای علاقمندان هموار می‌سازد، افزود: تمامی علاقمندانی که تمایل به همکاری در این رویداد داشته باشند می‌توانند با ثبت نام در این باشگاه داوطلبان تجربه حضور در این رویداد را در کارنامه خود ثبت کنند.
دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان در ادامه گفت: نسبت به علاقه و توانایی‌های داوطلبان، گروه‌های تخصصی تشکیل شده و فعالیت داوطلبان در این گروه‌ها آغاز می‌شود. برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها، برگزاری رویدادهای نمایشگاه از جمله پیچینگ، همکاری با تیم رسانه‌ای از جمله فعالیت‌هایی است که دواطلبان در آن شرکت می‌کنند.
وی باشگاه داوطلبان را نقطه طلایی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان دانست و گفت: سعی بر آن است که نمایشگاه به دست فعالان عرصه سینما مسیر خود را طی کند، حضور در باشگاه داوطلبان فرصت آشنایی و همکاری با بزرگان صنعت سینما را پدید آورده و موجب شبکه سازی در صنعت سینمای استان می‌شود.
امامی افزود: علاقمندان تا 10 بهمن ماه فرصت دارند از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان واقع در خیابان استانداری مراجعه نموده و آمادگی خود را برای حضور در این رویداد اعلام نمایند.

نوشتن دیدگاه