شنبه 5 خرداد 1403, Saturday 25 May 2024, مصادف با 17 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3096
منتشر شده در یکشنبه, 20 تیر 1395 11:17
تعداد دیدگاه: 0
رئیس بسیج رسانه اصفهان؛

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: همه دوستداران حجاب برای حضور پرشورتر مؤمنین در روز دوشنبه ساعت 6 بعد از ظهر از محل هتل پل به سمت دروازه شیراز حرکت می‌کنند.

 رضا صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص روز عفاف و حجاب اظهار کرد: در همه مکاتب خانواده یکی از زیربنایی‌ترین ارکان جامعه به شمار می‌آید و زن به‌عنوان نقش محوری خانواده رسالت‌ها مختلفی را بر عهده دارد.

وی افزود: زن در خانواده به‌ عنوان مدیر، تربیت‌کننده و پرورش‌دهنده نفس آینده در ابعاد مختلف به شمار می‌آید، به همین دلیل عفت زن از اهمیت بالایی بهره‌مند‌ است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: در نظام‌های سلطه به جهت ازهم‌پاشیدگی جوامع و استعمار جوامع اسلامی به دنبال جامعه هدف و مورد هجمه خود می‌روند که زن از خانواده‌های جوامع اسلامی می‌تواند یکی از مهم‌ترین این عوامل باشد.

صفری در خصوص نقش زن‌های نسل امروز در نسل آینده گفت: زن نیز در خانواده اگر دارای سجایا، شئون اخلاقی و اسلامی باشد به‌تبع آن نسلی را تربیت می‌کند که در آینده یک نسل بالنده، پیشرو در عرصه‌های مختلف اسلامی و اخلاق محور است.

سوءاستفاده نظام سلطه از زن

وی اضافه کرد: نظام سلطه یک‌بار در جریان انقلاب صنعتی جهت بهره‌برداری و استفاده از نیروی کار ارزان، تبلیغ و ترویج مصرف‌گرایی، عوام و بقای خانواده را مورد هدف قرارداد، زن را مورد سوءاستفاده خود، سوءاستفاده نظام صنعتی و قدرت محور خود قرارداد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان در ادامه تأکید کرد: از زنان برای رسیدن به مطامع و سود بیشتر بهره‌های خود استفاده برد، از این‌ رو نظام سلطه به جهت رسیدن به مطامع خود در کشورهای ایدئولوژیک و اخلاق محور، به دنبال به چالش کشیدن کیان خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: همه این چالش‌ها و اقدام‌ها را انجام می‌دهد تا یک‌بار دیگر بتواند به مطامع خود در جوامع اسلامی، اخلاق محور و فضیلت‌مدار دست پیدا کند؛ از این‌رو ما باید توجه ویژه‌ای به کارکردها و توطئه‌های نظام سلطه جهت به دودستگی کشاندن جوامع با راهبردهای جدید آن‌ها داشته باشیم.

صفری در خصوص آگاه‌سازی ذهن زنان از اهمیت حجاب گفت: زنان ما پاکدامن هستند که این پاکدامنی و عفت زنان ما در گروی حجاب خواهد بود پس باید نسبت به توطئه‌های نظام سلطه آگاهی پیدا کنند.

وی درباره اهمیت حجاب در اسلام اظهار کرد: اقامه فرایض دینی در ابعاد مختلف جزو تکالیف هر مؤمنی به شمار می‌آید؛ حجاب هم یکی از دستورات الهی است و ضروریات دین مبین اسلام است و به همین جهت ترویج تبلیغ و حمایت از این فریضه بر هر مسلمانی واجب است.

باید از تمام ظرفیت خود جهت خنثی‌سازی حیله‌های دشمن استفاده کنیم

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بیان کرد: حال که نظام سلطه با تمام ابزار، تجهیزات، ترفندها و نقشه‌های خود برای به زیر سؤال بردن این فریضه الهی پا به عرصه نهاده است، ما باید از تمام ظرفیت خود جهت خنثی‌سازی حیله‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی استفاده کنیم و به عرصه‌ها و صحنه‌های مقابله با آن‌ها وارد شویم.

وی راهپیمایی، اعلام برائت و انزجار از جریان‌های سازمان‌یافته در این امر می‌تواند برای دوستان اسلام و مؤمنین نوعی دلگرم‌کننده، امیدوارکننده باشد و همچنین برای دشمنان زنگ خطر و هشداری باشد.

صفری عنوان کرد: ما باید در مقاطع مختلف نسبت به اعلام حمایت از عفاف، حجاب و انزجار از نظام سلطه اعلام برائت نشان دهیم که شرکت در راهپیمایی این روز می‌تواند یکی از این حمایت‌ها و انزجار از نظام سلطه باشد.

وی در خصوص اهمیت راهپیمایی، اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، نظام سلطه و هنجارشکنی جریان‌های سازمان‌یافته، شرکت در راهپیمایی روز عفاف و حجاب است؛ پس از همه مؤمنین و دوستدار حجاب برای آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه دعوت به عمل می‌آید تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

دوستداران حجاب روز دوشنبه از هتل پل به سمت دروازه شیراز راهپیمایی می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان تأکید کرد: همه دوستداران حجاب برای حضور پرشورتر مؤمنین در روز دوشنبه ساعت 6 عصر از محل هتل پل به سمت دروازه شیراز حرکت می‌کنند و به تمام دشمنان اسلام نشان خواهند داد که حجاب برای هر زن مسلمانی واجب است و جز ضروریات اسلام است و هیچ‌چیزی نمی‌تواند عفت و حجاب را از مؤمنین بگیرد.

وی در خصوص حضور بسیجیان و اصحاب رسانه در این راهپیمایی گفت: اصحاب رسانه و بسیجیان پیش‌قدم دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی مردمی مدافعان حریم خانواده هستند که در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

صفری خاطرنشان کرد: جریان رسانه‌ای باید با تمام توان خود به جهت تبیین، تبلیغ، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه پیش‌قدم باشد چراکه با توجه به نقش رسانه در مدیریت کنترل افکار اوام، رسانه‌ها باید طلایه‌دار و ترویج گفتمان حجاب در جامعه باشند.

وی در پایان اضافه کر: طوماری را اصحاب رسانه درخواست کرده بودند که به جهت مطالبه گری از مسؤولان، اقدام هماهنگ همه دستگاه‌ها، متولیان امر ترویج و نهادینه‌سازی جامعه از طرف بسیج رسانه منتشرشده که این طومار تا روز عفاف و حجاب به رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتقال و ارسال خواهد شد./

نوشتن دیدگاه