يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3012
منتشر شده در شنبه, 05 تیر 1395 14:05
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی اصفهان:

رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم تدوین پیوست فرهنگی-اجتماعی برای طرح های مشارکتی تاکید کرد.

 اصغر آذربایجانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تهیه و تدوین پیوست فرهنگی- اجتماعی برای طرح ها و پروژه های مشارکتی اظهارکرد: از آنجایی که پروژه‌های مشارکتی در موقع تصویب طرح ها مسیر شورای سیاستگذاری و تصویب طرحهای عمرانی را طی نمی‌کنند هیچگونه تاکید و قیدی مبنی بر لزوم پیوست فرهنگی- اجتماعی آنها نیست.
وی افزود: در این راستا ضمن تاکید بر لزوم پیوست فرهنگی- اجتماعی برای پروژه های مشارکتی شهرداری، باید فرآیند طراحی پروژه های مشارکتی و عبور این طراحی ها از شورای سیاستگذاری و تصویب طرحهای عمرانی اصلاح شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انجام تعمیرات مربوط به مراکز فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: با توجه به مخاطب زیاد این مراکز و استفاده شهروندان در ایام تابستان تاکید می‌شود تعمیرات غیر ضروری مراکز فرهنگی و ورزشی بعد از ایام تابستان انجام شود تا مراکز بتوانند با تمامی ظرفیت به شهروندان خدمات ارائه کنند.
آذربایجانی در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال هم همانند سالهای گذشته با حضور پرشور مردم شاهد راهپیمایی باعظمت روز جهانی قدس خواهیم بود.
وی در پایان از خدمات شرکت اتوبوسرانی، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری های مناطق و بسیجیان در لیالی قدر تشکر کرد.

نوشتن دیدگاه