يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2624
منتشر شده در پنج شنبه, 27 اسفند 1394 18:59
تعداد دیدگاه: 0
با حضور عکاسان کشور؛

نمایشگاهی از آثار شماری از عکاسان کشور با عنوان "علویجه در قاب تصویر" از سوم فروردین 1395 در نگارخانه شهرداری شهر علویجه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، در نمایشگاه عکس "علویجه در قاب تصویر" که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر علویجه برپا می شود تعداد 50 قطعه عکس رنگی و سیاه...

نمایشگاهی از آثار شماری از عکاسان کشور با عنوان "علویجه در قاب تصویر" از سوم فروردین 1395 در نگارخانه شهرداری شهر علویجه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در نمایشگاه عکس "علویجه در قاب تصویر" که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر علویجه برپا می شود تعداد 50 قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید با موضوعات مختلف مستند اجتماعی، معماری و طبیعت شهر علویجه به نمایش گذاشته می شود.
محمد میرزایی یکی از عکاسان این مجموعه، هدف از برپایی این نمایشگاه را شناخت بیشتر مردم با جاذبه های طبیعی و آشنایی با قدمت این شهر تاریخی و همچنین نوعی تلنگر هنری و تذکر تصویری در راستای حفظ و نگهداری آثار و ابنیه معماری اصیل ایرانی و طبیعت زیبای این منطقه دانست.
وی ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر علویجه به عنوان متولیان برگزاری این رویداد هنری و پشتیبانی از عکاسان در حوزه های مختلف که زیبایی ها را به هر بهانه ای به تصویر می کشند و به عکس تبدیل می کنند تا برای نسل آینده این سرزمین سندی قوی و قابل اعتماد باشد.
گفتنی است؛ عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه استاد قاسم محمدی، استاد احمد نصیر پور، محمد میرزایی، دانیال صدری، علیرضا نوری، مجتبی رهنما، سجاد میثمی و جواد تفاخ می باشند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه سه شنبه سوم فروردین 1395 با حضور مقامات استانی و محلی و همچنین تعدادی از اساتید عکاسی کشور در سالن شهرداری این شهر افتتاح می شود.
علاقمندان می توانند تا پایان روز سه شنبه 10 فروردین همه روزه از ساعت 16 لغایت 20 از مجموعه عکس های به نمایش گذاشته شده دیدن کنند.
شهر علویجه با 11 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد این شهر 75 هکتار مساحت از توابع شهرستان نجف آباد و بخش مهردشت می باشد./

نوشتن دیدگاه