شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2213
منتشر شده در یکشنبه, 22 شهریور 1394 12:16
تعداد دیدگاه: 0

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: استان اصفهان در رشته تواشیح در کشور رتبه دوم را کسب کرد. حجت الاسلام حسن امیری در این زمینه اظهار داشت: شب گذشته مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در تهران برگزار شد. وی در ادامه تصریح کرد:...



معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: استان اصفهان در رشته تواشیح در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

حجت الاسلام حسن امیری در این زمینه اظهار داشت: شب گذشته مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در تهران برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مرحله در دو قسمت برگزار شد که در مرحله اول 32 گروه از سراسر کشور حضور داشتند که از این تعداد 14 گروه به مرحله نهایی راه یافتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: مرحله نهایی پس از چند روز رقابت بین شرکت‌کنندگان از سراسر کشور شب گذشته در تهران به پایان رسید که در پایان این رقابت‌ها، گروه میعاد از استان قم مقام اول، گروه شش نفر بصائر از استان اصفهان مقام دوم و رتبه سوم را گروه طاها از ساری به خود اختصاص داد.

نوشتن دیدگاه