شنبه 31 شهريور 1403, Saturday 21 September 2024, مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2209
منتشر شده در شنبه, 21 شهریور 1394 09:02
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خبر داد: توسط دو واقف نیک اندیش وقف های جدیدی در اصفهان به ثبت رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: دو وقف جدید به...


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خبر داد: توسط دو واقف نیک اندیش وقف های جدیدی در اصفهان به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: دو وقف جدید به ارزش بیش از 21 میلیارد ریال در شهر اصفهان توسط دو واقف نیک اندیش به ثبت رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: یک بانوی اصفهانی به نام حاجیه خانم ایران علی عسگری جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره همسر مرحوم خود قاسم جانثاری یک باب منزل مسکونی را وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان در ادامه افزود: این وقف شامل 6 دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی در دو طبقه واقع در بخش 5 شهرداری اصفهان خیابان خاقانی، کوچه مسجد مهدویه، شماره 16 بن بست فردوسی پلاک 169 می باشد که مساحت این منزل مسکونی 283 متر مربع است و ارزش آن بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

 روح الامینی در ادامه بیان کرد: این بانوی خیر و نیک اندیش طبق وقف نامه ای که تنظیم کرده است عواید حاصل از این وقف را جهت نشر معارف قرآن کریم( حفظ قرآن کریم، تفسیر و ترویج قرآن کریم) صرف نموده است.

وی ادامه داد: همچنین جعفر اکبری نیز دیگر واقف نیک اندیش اصفهانی یک باب منزل مسکونی را وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان در ادامه گفت: این منزل مسسکونی در پل بزرگمهر، خیابان سلمان فارسی، محله سنارت، کوی بهار، منزل دوم واقع شده است که این ملک به مساحت 107 متر مربع می باشد و ارزش این منزل مسکونی بیش از 1 میلیارد و 70 میلیون ریال برآورد شده است.

روح الامینی  خاطر نشان کرد: این واقف نیک اندیش طبق وقف نامه ای که تنظیم کرده است خواسته که این منزل به دوطبقه گسترش پیدا نماید و یک طبقه آن برای خانه عالم اختصاص داده شود و عواید حاصل از طبقه دیگر آن جهت تامین امورات و هزینه های مسجد امام سجاد(ع) محله سنارت صرف گردد.

نوشتن دیدگاه