چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403, Wednesday 15 May 2024, مصادف با 7 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21879
منتشر شده در سه شنبه, 21 تیر 1401 12:01
تعداد دیدگاه: 0

همزمان با دهه ولایت و امامت، رادیو جوان با ویژه برنامه‌های «از علی تا علی» و «همای رحمت»، از حضرت علی (ع) می گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیرگروه جوان و اندیشه رادیو جوان درباره این برنامه گفت: «همای رحمت» یک برنامه کوتاه است که در آن علمای شیعه و اهل سنت در مورد ظلم ستیزی، عدالت گستری، ولایت پذیری و در کل خصوصیاتی که اهل سنت و تشیع هر دو به آن اجماع دارند صحبت می کنند.

محمدنیا افزود: بیشتر افرادی که از آن‌ها مصاحبه گرفته شده علمای اهل سنت هستند و کار گزارش از آن‌ها به کمک گزارشگران مراکز صدا و سیمای شهر‌های مختلف در سراسر ایران، انجام شده است.

مدیر گروه جوان و اندیشه رادیو جوان درخصوص برنامه «از علی تا علی» هم گفت: این برنامه با رویکرد نمایشی و کارشناسی صفات اخلاقی که بیشتر ما را به حضرت علی (ع) شبیه می‌کند یا رذایلی که می‌تواند ما را از آن حضرت دور کند برای مخاطبین بیان می‌کند.

محمدنیا تصریح کرد: بخش کارشناسی این برنامه برخلاف برنامه‌های دیگر، به صورت تجمیع نظرات و میزگردی است و چند نفر کارشناس در مورد صفات اخلاقی حضرت علی (ع) صحبت خواهند کرد، و همچنین در بخش نمایشی برنامه یک قسمت نگاه امروزی به موضوعات دارد و در قسمت دیگر یکی از حکایت‌های نهج البلاغه و یا اتفاقاتی که در زمان حضرت علی (ع) رخ داده روایت می‌شود.

برنامه «همای رحمت»، به تهیه کنندگی الهه سلحشور و برنامه «از علی تا علی» به تهیه کنندگی نرگس صالحی و گویندگی طاهره سادات خضرایی، تا عیدغدیر هرروز از آنتن شبکه رادیویی جوان پخش می شود./صداوسیما

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه