سه شنبه 25 ارديبهشت 1403, Tuesday 14 May 2024, مصادف با 6 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21272
منتشر شده در پنج شنبه, 14 بهمن 1400 12:19
تعداد دیدگاه: 0
در پویش سرود افتخار و پرچم افتخار؛

پویش سرود افتخار و اهدای پرچم افتخار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همزمان با ایام دهه فجر آغاز شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، و با اعلام محمد حسین پسندیده مسول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به منظور قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با تبلیغات مخرب دشمن و جنگ نرم معاندان به ویژه در ایام یوم الله فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب و فرهنگ دینی و اسلامی، همزمان با آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به راه‌اندازی پویش «سرود افتخار» در سراسر کشور و در قالب های مختلف و خلاقانه ای کرده است.

این پویش با هدف تقویت سرودهای پاتوقی و اجراهای محله‌ای با رویکرد مردمی در دهه فجر راه اندازی شده که به حمایت و پخش اجراهای گروه‌های سرود می‌پردازد. گروه سرود «طاها» اصفهان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به صورت محله‌ای و موردی این پویش را در سطح شهر اجرا می‌کنند.

علاوه بر این حرکت فرهنگی هنری پویش پرچم افتخار و دریافت هدیه پرچم برای مردم عزیز میهنمان در این ایام مهیا شده که بتوانند پرچم ایران اسلامی را سر در منازل خود نصب کنند.

علاقه مندان جهت شركت در پويش پرچم افتخار و درخواست هديه پرچم مي‌توانند عدد 1 را به سرشماره 3000212 ، برای ارسال عکس و فیلم های نصب پرچم در سردر خانه‌ها عدد 2 و ارسال عكس و فيلم و عكس و تصاوير منتخب مردم براي شركت در پويش سرود افتخار عدد 3 را به سرشماره 3000212 ارسال نمایند.

همچنین جهت ترويج اشتراك‌گذاري عكس و فيلم مخاطبان سامانه parchameftekhar.ir طراحی و راه اندازی گردیده است./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه