يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2082
منتشر شده در چهارشنبه, 07 مرداد 1394 18:05
تعداد دیدگاه: 0
در شاهین شهر اصفهان؛

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه سالانه چندین مورد تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع در دفتر امام‌جمعه اتفاق می‌افتد، گفت: آخرین مورد تشرف یک بانوی پزشک مسیحی اهل کشور روسیه بود که به دین اسلام و مذهب تشیع تشرف پیدا کرد. حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه سالانه چندین مورد تشرف به دین اسلام و...

 

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه سالانه چندین مورد تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع در دفتر امام‌جمعه اتفاق می‌افتد، گفت: آخرین مورد تشرف یک بانوی پزشک مسیحی اهل کشور روسیه بود که به دین اسلام و مذهب تشیع تشرف پیدا کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه سالانه چندین مورد تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع در دفتر امام‌ جمعه اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: آخرین مورد تشرف یک بانوی پزشک مسیحی اهل کشور روسیه بود که با مطالعاتی که انجام داده بود با کمک کارشناسان دینی در این دفتر به دین اسلام و مذهب تشیع تشرف پیدا کرد.

وی در ادامه به اقدامات و برنامه‌های ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و گفت: بیش از 90 درصد مصوبات ستاد احیای شهرستان اجرایی شده است.

ملکیان افزود: برنامه‌ریزی برای بررسی توسعه مساجد، تدفین شهدای گمنام در بوستان انقلاب، برگزاری برنامه‌های متعدد در پارک‌ها و بوستان‌های شهر و برخورد با پدیده بدحجابی به‌ ویژه در کلیه مراکز دولتی و یا وابسته به دولت در جلسات ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه