يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20387
منتشر شده در دوشنبه, 15 شهریور 1400 10:34
تعداد دیدگاه: 0

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی از آغاز به کار پویش نقش ماندگار ثبت خاطرات رزمندگان...

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی از آغاز به کار پویش نقش ماندگار ثبت خاطرات رزمندگان روحانی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام  مجتبی مرادی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۱۰ عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت، توضیح داد: برگزاری شب خاطره با استفاده از رزمندگان عزیز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و روحانیون جهت خاطره گویی در شب های هفته دفاع (هر شب در یک پارک)، برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای فرزندان و خانواده روحانیون و استفاده از این فرصت برای تبیین دفاع مقدس از جمله برنامه ها است.

وی به آمادگی اعزام سخنران و راوی  به مناطق مختلف و سطح استان در صورت تقاضا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای روحانی در سطح استان درصورت مساعد بودن شرایط بهداشتی و کرونایی از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مرادی ادامه داد: پویش نقش ماندگار ثبت خاطرات رزمندگان روحانیون استان توسط طلاب و روحانیون استان همراه اهدای جوایز نفیس به آثار برتر اجرا می شود.وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار در قالب صوت، متن و فیلم کوتاه (در حد۲ دقیقه) تا  ۲۰ شهریور۱۴۰۰ به ایتا به شماره  ۰۹۹۲۸۳۷۸۷۹۶ایثارگران بسیج طلاب و روحانیون استان  است.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه