شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20166
منتشر شده در یکشنبه, 31 مرداد 1400 17:21
تعداد دیدگاه: 0
بخش-استعدادهای-نمایشنامه‌نویسی-«کتاب-آواژ»-فراخوان-داد

فراخوان استعدادهای نمایشنامه‌نویسی «کتاب آواژ» منتشر و «فرشته فرشاد» به عنوان دبیر این بخش معرفی...

فراخوان استعدادهای نمایشنامه‌نویسی «کتاب آواژ» منتشر و «فرشته فرشاد» به عنوان دبیر این بخش معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشر «آواژ» طی فراخوانی ویژه استعدادهای نمایشنامه‌نویسی و در راستای معرفی نویسندگان شایسته آثار دراماتیک، بستری را فراهم کرده تا در کنار سایر بخش‌های مجموعه کتاب آواژ، به چاپ آثار کوتاه نمایشی در خور توجه و معرفی نویسندگان آن‌ها بپردازد.

«کتاب آواژ» عنوان گاه‌نامه‌ای است که با هدف بررسی و کنکاش در مسائل تئاتر با اولویت بخش نمایش‌نامه‌نویسی و نگاهی آسیب‌شناسانه به چاپ می‌رسد. این مجموعه،که تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و منتقدان تئاتر روبه‌رو شده، در هر شماره موضوع مشخصی را به نقد و تحلیل فعالان و صاحب‌نظران عرصه هنرهای نمایشی اختصاص می‌دهد.

این گاه‌نامه در شماره پیشین خود به مساله حقوق نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان آثار دراماتیک پرداخته بود که نسخه رایگان آن از سایت نشر آواژ به آدرس www.avazh.ir قابل دریافت است.

همچنین به نقل از «فرشته فرشاد» نویسنده، بازیگر و دبیر بخش استعدادهای نمایشی کتاب آواژ، متقاضیان می‌توانند آثار کوتاه نمایشی تألیفی خود را حداکثر در سه هزار واژه به صورت فایل Word و با ذکر نام و شماره تماس نویسنده به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل یا در فضای واتس‌آپ به شماره ٠٩١٠١٠٩٣٨٩١ ارسال بکنند. از میان متون ارسالی آثار شایسته توسط هیات انتخاب، معرفی و در شماره‌های پیش روی «کتاب آواژ» چاپ می‌شوند.

فرصت ارسال آثار نمایشی فقط تا ۱۵ شهریورماه سال جاری خواهد بود.

نوشتن دیدگاه