شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20063
منتشر شده در دوشنبه, 25 مرداد 1400 19:22
تعداد دیدگاه: 0
خوزستان-موزه-دفاع-مقدس-ایران-است-پیگیری-ساخت-موزه‌های-استان

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است و...

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است و مطالبه از مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در دیگر شهرهای استان باید بیشتر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا حاجتی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات خوزستان در حوزه دفاع مقدس به خصوص احداث موزه دفاع مقدس در این استان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است و باید مطالبه از مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس اهواز، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد و آبادان بیشتر از گذشته دنبال شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: رسانه‌ها ظرفیت مناسبی برای معرفی آثار و دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس هستند که این نشست هم‌اندیشی به این منظور برگزار شده و بی‌شک تأثیرگذار است.

حاجتی بیان کرد: نسل جوان باید بیش از گذشته با ارزش‌های دفاع مقدس استان شود و امید است که در این مجموعه بتوانیم با تعامل و استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان و تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در این حوزه فعالیت‌های مؤثری را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نشست‌های مستمر با اصحاب رسانه و استفاده از پیشنهادهای ارزشمند آنها برای رشد و تقویت این مجموعه اندیشیده شده است.

نوشتن دیدگاه