شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19586
منتشر شده در یکشنبه, 27 تیر 1400 17:33
تعداد دیدگاه: 0
برپایی-نمایشگاه-«حریم-ریحانه»-به-مناسبت-هفته-عفاف-وحجاب-در-فریدن

فریدن - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن از برپایی نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت...

فریدن - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن از برپایی نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

سیده مریم عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برپایی نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی و ترویج پوشش اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی برگزار شده است.

عبداللهی با اشاره به سیر تاریخی پوشش در جهان و ایران اسلامی افزود: این نمایشگاه در قالب تصویر نشان دهنده عفاف و حجاب در ادیان مختلف زرتشت، یهود و مسیحیت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن گفت: با برپایی این نمایشگاه در پی این هستیم که اعلام کنیم که حجاب فقط محدود به مذهب ما و دین اسلام نیست و در همه ادیان مورد اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تقریباً ۲۰۰ اینفوگرافی را ارائه و حجاب از دیدگاه اندیشمندان، فلاسفه، هنرمندان و سیاستمداران بررسی شده است، گفت: در بخشی از این نمایشگاه به بررسی تحلیلی ماجرای کشف حجاب با تصویر اشاره شده است.

عبداللهی گفت: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است و تمام سیر نمایشگاه در قالب کتاب با عنوان حریم ریحانه به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا می‌شود.

نوشتن دیدگاه