يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1941
منتشر شده در پنج شنبه, 21 خرداد 1394 01:33
تعداد دیدگاه: 0
با تک نوازی محسن طاهر زاده؛

سرپرست گروه موسیقی آبرون از اجرای سه سانس موسیقی در استان اصفهان از امشب به مدت دو روز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آربی بابومیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:تمامی اعضای گروه آبرون از اساتید شناخته شده موسیقی کشور هستند و این گروه حدود 4 سال است که در استان های مختلف کشور کنسرت...


سرپرست گروه موسیقی آبرون از اجرای سه سانس موسیقی در استان اصفهان از امشب به مدت دو روز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آربی بابومیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:تمامی اعضای گروه آبرون از اساتید شناخته شده موسیقی کشور هستند و این گروه حدود 4 سال است که در استان های مختلف کشور کنسرت برگزار می کند.
وی ادامه داد:با توجه به شناختی که اهالی موسیقی از این گروه دارند پیش بینی ما این است که استقبال خوبی از کنسرت اخیر صورت بگیرد.
بابومیان با تاکید بر این که مردم اصفهان همواره حمایت خود از موسیقی فاخر را اعلام کرده اند،تصریح کرد: هدف ما در اجرای برنامه های موسیقی تاکنون این بوده که کاملا متمایز کار کنیم و برای کنسرت هایی که امروز عصر و فردا برگزار می شود نیز برنامه های متمایزی از برنامه های پیشین خودمان داریم.
این مدرس دانشگاه بیان کرد: شاخصه گروه موسیقی آبرون درک متمایز نوازندگان از یکدیگر است و این درک متقابل باعث ارایه بهتر قطعات موسیقایی به مخاطبان می گردد.
بابومیان که دانش آموخته کنسرواتور ایروان بوده و دارای مدرک دکتری آهنگسازی است ، تلفیق موسیقی جَز و سنتی را یکی از شاخصه های مهم این گروه موسیقی بیان کرد که در کنسرت های پیشین به خوبی اجرا شده و باعث رضایتمندی مخاطبان گردیده است.

  • موسیقی ایرانی در تمام دنیا شناخته شده است

مسعود عظیمی فر، خواننده گروه موسیقی آبرون نیز در این زمینه گفت:موسیقی ایرانی در تمام دنیا شناخته شده و مردم از این سبک موسیقی خاطرات خوبی دارند.
وی اظهار کرد:سعی شده در کنسرت گروه آبرون بیشتر از موسیقی محلی گیلان، شیراز،خراسان و قطعاتی که برای مردم خاطره انگیز باشد مانند گل پامچال استفاده کنیم.

  • قطعات خاطره انگیز

محسن طاهر زاده، نوازنده دف، کاخن ،کوزه و دایره نیز که با سازهای کوبه ای این گروه موسیقی را همراهی می کند در این زمینه به خبرنگار ما گفت: تمام تلاشمان این است که قطعات موسیقی این کنسرت با همراهی مردم همراه شود و برای آنان خاطره انگیز باشد.
وی اظهار کرد: در این کنسرت یک قطعه تک نوازی نیز اجرا خواهم کرد که امیدوارم مانند کنسرت های پیشین مورد توجه و رضایت مردم قرار گیرد.

  • بلیت فروشی اینترنتی نداریم

ایمان هنرجو، تهیه کننده این کنسرت نیز از حمایت مالی دو برند BOSSINI ، ALDO و شرکت بیمه سایه سار آرامش ایرانیان برای اجرای این برنامه موسیقایی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند بلیت های خود را از محل های آموزشگاه همساز، واقع در خیابان آذر،آموزشگاه آریا واقع در خیابان خاقانی ،گالری آوای صبا واقع در میدان برج و گالری ترنم واقع در مجتمع پارک تهیه نمایند.
وی قیمت بلیت کنسرت گروه موسیقی آبرون را 35 هزار تومان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: گروه موسیقی آبرون فعلا فروش اینترنتی بلیت ندارد و بلیت ها به صورت دستی به فروش می رسد.
بنا بر این گزارش ، کنسرت موسیقی آبرون در سه سانس پنجشنبه و جمعه (21 و 22 خرداد ماه )برگزار می گردد که سانس های امروز از ساعت 18 الی 20 و از 21 الی 23 و روز جمعه نیز از 21 الی 23 خواهد بود.

 

  • تصاویر:

 

taher1

 

taher2

 

taher3

 

taher4

 

taher7

نوشتن دیدگاه