يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1906
منتشر شده در چهارشنبه, 06 خرداد 1394 15:15
تعداد دیدگاه: 0

فیلم داستانی دست های مهربان با موضوع کودک و نوجوان در اصفهان کلید خورد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، فیلم داستانی دست های مهربان قصه دوخانواده ای است که در اصفهان در شرایط سخت مالی زندگی می کنند. مادر نگار،سرپرست یکی از این خانواده ها است که با دست فروشی روزگار می گذراند و دختر 10 ساله...


فیلم داستانی دست های مهربان با موضوع کودک و نوجوان در اصفهان کلید خورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فیلم داستانی دست های مهربان قصه دوخانواده ای است که در اصفهان در شرایط سخت مالی زندگی می کنند.
مادر نگار،سرپرست یکی از این خانواده ها است که با دست فروشی روزگار می گذراند و دختر 10 ساله اش(نگار) نیز با وی زندگی می کند، امید هم پسربچه 12ساله ای است که با دیدن این مادر و دختر تصمیم می گیرد به آن ها کمک کند و در این فضا قصه پیش می رود.
امیرحسین رضی ، کارگردان این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این قصه تلاش کردیم تا علاوه بر صرف فعل توانستن ، به زاویه دید افراد به زندگی نیز بپردازیم و بگوییم اگر افراد بخواهند می توانند نگاهشان به زندگی را به شیوه ای تنظیم کنند که آسایش آنان را به دنبال داشته باشد.
وی اظهار کرد: در این فیلم داستانی به طور کامل از بازیگران اصفهانی استفاده شده و برای بازی درنقش امید و نگار نیز از دو نوجوان اصفهانی استفاده کردیم که با توجه به توانمندی آن ها در ایفای نقش های خودشان، آینده روشنی در انتظار آنان خواهد بود.
بنا بر این گزارش بازیگران این فیلم عبارتند از : حمیدرضا مهدور ، آتناشهبازی به عنوان بازیگران نوجوان و افسانه صالحی ، مریم مظاهری، حمید قاسمی ، مهنازشکوه فر ، صبا جمالپور و....
همچنین عوامل این مجموعه عبارتند از تورج حاج رحیمیان تهیه کننده ، حمید قاسمی نویسنده ، امیرحسین رضی کارگردان ، مجید نعمت الهی مدیرتولید، رضا صالحی پژوه دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه ریزی ، دانیال معتمد زاده مدیرتصویر برداری ،فرامرز مختاری مدیرصدا برداری ، مسعود جزایری طراح صحنه ، شهرام شریف عکاس پشت صحنه و مرتضی رمضانی راد مدیر اجرایی.
گفتنی است این فیلم داستانی برای ارایه به جشنواره کودک و نوجوان تهیه شده و پس از آن از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

  • گزارش تصویری

---------------------------------------

dasta1

dasta2

dasta3

dasta4

dasta5

dasta6

dasta7

dasta8

dasta9

dasta10

dasta11

dasta12

dasta13

نوشتن دیدگاه