يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1845
منتشر شده در یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 23:59
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

همراز: استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توسعه استان اصفهان در بستر فرهنگ امکانپذیر است، گفت: «سند آمایش سرزمین استان اصفهان» دارای سه محور اساسی است که یکی از آنها بخش فرهنگ و هنر است. رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در سه...


همراز: استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توسعه استان اصفهان در بستر فرهنگ امکانپذیر است، گفت: «سند آمایش سرزمین استان اصفهان» دارای سه محور اساسی است که یکی از آنها بخش فرهنگ و هنر است.

 رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: در سه دهه گذشته و به دلایل مختلف درون و برون‌استانی، این استان از وضعیت تراز اولی خود خارج شد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان باید مجدداً به شرایط تراز اولی خود بازگردد، افزود: این استان، ظرفیت بازگشت به وضعیت تراز اولی را دارد.

استاندار اصفهان گفت: برای بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری استان برنامه‌ریزی شده است تا مجدداً اصفهان به شرایط تراز اولی خود باز گردد.

وی تصریح کرد: «سند آمایش سرزمین استان اصفهان» دارای سه محور اساسی بوده که یکی از آنها بخش فرهنگ و هنر است.

* سیاست، باید اجازه تنفس به فرهنگ را بدهد

زرگرپور بیان کرد: در همین راستا، تمامی طرح‌ها و پروژه‌های استان اصفهان باید دارای پیوست فرهنگی شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توسعه استان اصفهان در بستر فرهنگ، امکانپذیر است، عنوان کرد: به همین دلیل، سکان‌داری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای ما دارای اهمیت بسیاری است.

وی تأکید کرد: سیاست، باید اجازه تنفس فرهنگ را بدهد تا فرهنگ بتواند برای خودش تصمیم بگیرد.

نوشتن دیدگاه