شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16915
منتشر شده در یکشنبه, 19 بهمن 1399 13:18
تعداد دیدگاه: 0
کدام-کشورها-در-جشنواره-مجازی-موسیقی-فجر-شرکت-می-کنند؟

بخش بین الملل سی وششمین جشنواره موسیقی فجر با شش اجرا برگزار می شود. به گزارش ایسنا به نقل از...

بخش بین الملل سی وششمین جشنواره موسیقی فجر با شش اجرا برگزار می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، شش گروه از چهار کشور اتریش، آلمان، ایتالیا و کوبا در این دوره از جشنواره اجرا می کنند.

تکنوازی ویلنسل مارتین ملندز از کوبا، دوئت سان موس(دونوزای گیتار/ویلنسل از اتریش، دوئت ویلا مادلنا( دونوازی آکاردئون/ کلارینت/ ساکسفون) از اتریش، تریوی جز فولبرشت(سه نوازی ساکسفون/آوا و الکتریک/ گیتار) از آلمان، تکنوازی پیانو موریس ارنست از آلمان و دوئت فراتا دی پالما(دونوازی پیانو/ویلن) از ایتالیا اجراهای بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هستند.

اجراهای بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نیز ضبط و به صورت مجازی پخش می شود. اجراهای تکنوازی ویلنسل مارتین ملندز از کوبا، دوئت سان موس(دونوزای گیتار و ویلنسل) از اتریش، دوئت ویلا مادلنا( دونوازی آکاردئون و کلارینت و ساکسوفون) از اتریش، تریوی جز فولبرشت(سه نوازی ساکسوفون، آوا و الکتریک و گیتار) از آلمان در کشور مبدا بطور اختصاصی برای این دوره از جشنواره ضبط شده است و در زمان جشنواره پخش می شوند و تکنوازی پیانو موریس ارنست از آلمان و دوئت فراتا دی پالما(دونوازی پیانو و ویلن) از ایتالیا در ایران ضبط می شوند و در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه