شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16044
منتشر شده در پنج شنبه, 27 آذر 1399 14:12
تعداد دیدگاه: 0
تمدید-پویش-ملی-«کتابخانه-ایران»-از-این-فرصت-استفاده-کنید

شبکه رادیویی ایران از تمدید پویش ملی «کتابخانه ایران» به دلیل استقبال مخاطبان تا روز هفتم دی ماه...

شبکه رادیویی ایران از تمدید پویش ملی «کتابخانه ایران» به دلیل استقبال مخاطبان تا روز هفتم دی ماه مصادف با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، به دلیل استقبال مخاطبان و باتوجه به درخواست شهرستان‌های مختلف برای معرفی کتابخانه‌های شهر و دیار خود در پویش «کتابخانه ایران» این پویش تا هفتم دی ماه، سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی تمدید شد.

این پویش از روز شنبه ۲۴ آبان، روز کتابخوانی آغاز و تا هفتم دی ماه روز نهضت سواد آموزی تمدید شد. در این پروژه هر روز به معرفی یکی از مهم‌ترین کتابخانه‌های کشور که آثار خود را به شکل بر خط در اختیار مردم می‌گذارد می‌پردازد.

پویش ««کتابخانه ایران» برای معرفی کتابخانه‌های استان‌های مختلف از ظرفیت «ایرانیاران» همان گزارشگران افتخاری رادیو ایران بهره می‌گیرد.

این گزارشگران از شهرها و روستاهای مختلف کشور، گزارش‌های متنوعی را از کتابخانه‌های فعال استان و شهرستان خود آماده و برای برنامه «کافه هنر» ارسال می‌کنند.

پویش «کتابخانه ایران» با توجه به روزهای دشوار کرونا اولویت را به کتابخانه‌هایی می‌دهد که در فضای مجازی و دیجیتال توانسته‌اند کتاب‌های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند تا فرصت‌های پیش آمده را غنا بخشند.

کافه هنر از «ایرانیاران» دعوت کرده تا با معرفی کتابخانه‌های شهر و روستای خود، کتابخانه ای به وسعت ایران را در رادیو ایران رقم بزنند.

کافه هنر به تهیه کنندگی زهره سربازی و سیده زهرا صالحی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه