جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15511
منتشر شده در سه شنبه, 27 آبان 1399 11:30
تعداد دیدگاه: 0
رزمندگان-به-جهانیان-درس-ایستادگی-آموختند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت:رزمندگان دفاع مقدس، انسان‌هایی...

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت:رزمندگان دفاع مقدس، انسان‌هایی آزاده بودند زیرا تا آخرین نفس در برابر دشمنان ایستادند و درس از خودگذشتگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.

به گزارش ایسنا، فریبرز نجفی در دیدار با ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: کشورهای زیادی در این جنگ به حمایت از رژیم بعث پرداختند و کمک‌های مادی و نظامی بسیاری به آن کردند اما انقلاب اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و یکپارچگی ملت ایران در این نبرد نابرابر به پیروزی رسید.

وی گفت: رزمندگان دفاع مقدس، انسان‌هایی آزاده بودند زیرا تا آخرین نفس در برابر دشمنان ایستادند و درس از خودگذشتگی و مقاومت را به جهانیان آموختند. نتیجه این همه ایستادگی، رشادت و شجاعت، سربلندی نظام و کشور را به دنبال داشت که همه باید قدردان این موضوع باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان تا آخرین نفس در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده و با رشادت و شجاعت خود نقشه‌های آنان را پوچ ساختند و این‌گونه درس از خود گذشتگی و مقاومت را به جهانیان آموختند.انتهای پیام

نوشتن دیدگاه