يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15418
منتشر شده در پنج شنبه, 22 آبان 1399 18:48
تعداد دیدگاه: 0
سریال-سنجر-خان-به-تقریب-قلوب-مسلمین-کمک-خواهد-کرد

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تولید سریال های فاخر تلویزیونی با محوریت مفاخر کردستانی می...

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تولید سریال های فاخر تلویزیونی با محوریت مفاخر کردستانی می تواند به تقریب قلوب مسلمین کمک کند و امیدوارم اینچنین کارها تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز از لوکیشن سریال تاریخی سنجر خان در سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از گروه تولید سریال سنجرخان گفت: این سریال هم به تقریب قلوب و هم به وحدت مذهبی و اعتقادی مسلمانان در کشورمان کمک می‌کند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: ساخت اینگونه سریال‌ها نشان می‌دهد که در تمام دوران‌ها افراد میهن پرست، متدین و جانباز وطن در ایران اسلامی بوده‌اند و این مورد از مواردی است که بکر مانده است.

محمدحسین لطیفی کارگردان سریال هم در جریان این بازدید ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های چند ساله آن گونه که شایسته است به ثمر بنشیند.

وی گفت: ما آماده تولید هستیم فقط به خاطر مسائل کرونا جانب احتیاط را پیش گرفته‌ایم.

حسین جلالی تهیه کننده این سریال هم گفت: برای انتخاب بازیگران از سه هزار و ۶۵۰ نفر علاقه مند به بازی تست گرفته‌ایم و حدود ۱۶۰ بازیگر اصلی داریم که تست بازیگری آنها تأیید شده است.

وی افزود: ۱۵۰ نفر از این افراد بازیگران مناطق کردنشین هستند و تعداد محدودی بازیگر از خارج از استان به کار گیری شده‌اند.

سریال تاریخی سنجر خان با نویسندگی زنده یاد ضیاالدین دری، تهیه‌کنندگی حسین جلالی و کارگردانی محمدحسین لطیفی در ۲۶ قسمت تولید و در شبکه سراسری سیما پخش خواهد شد و موضوع اصلی آن نشان دادن روحیه ضد استعماری مردم مرزدار کردستان در مقابله با استعمارگران روس و انگلیس است.

نوشتن دیدگاه