جمعه 21 ارديبهشت 1403, Friday 10 May 2024, مصادف با 2 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1488
منتشر شده در پنج شنبه, 11 دی 1348 00:00
تعداد دیدگاه: 0

رئیس کارگروه گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اولویت استان اصفهان باید صنعت گردشگری باقی بماند گفت: توسعه گردشگری نیاز به یک نیروی محرکه‌ای برای یک جهش اساسی در این حوزه دارد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اژدری اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران توانست در آزمون بزرگ 24 خرداد بزرگترین مهدی...

جمالی نژاد

 

رئیس کارگروه گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اولویت استان اصفهان باید صنعت گردشگری باقی بماند گفت: توسعه گردشگری نیاز به یک نیروی محرکه‌ای برای یک جهش اساسی در این حوزه دارد.


حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اژدری اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران توانست در آزمون بزرگ 24 خرداد بزرگترین

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به حرکت‌های اساسی و مطلوبی که در حوزه گردشگری استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در چند سال اخیر برنامه‌ریزی مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان به ویژه در زمینه توسعه مناطق نمونه گردشگری صورت گرفته است و همین روند بایستی در سال های آتی ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تلاش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه فعال‌سازی گردشگری استان افزود: جا دارد از این سازمان و نیز یکایک اعضاء کارگروه و کمیته توسعه گردشگری استانداری که در تحقق برنامه‌های این حوزه نقش کلیدی داشتند، قدردانی کرد.

رئیس کارگروه گردشگری استان اصفهان با اشاره به دغدغه شخصی استاندار اصفهان در زمینه گردشگری و حضور وی در کارگروه‌های اخیر تصریح کرد : اینکه توسعه گردشگری در تمام زمینه‌های آن به عنوان اولویت اصلی مسئولان استان قرار گیرد نیاز به یک نیروی محرکه‌ای دارد برای یک جهش اساسی در این حوزه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای آتی انتظار داریم روند احداث زیرساخت‌های گردشگری استان تسریع یافته و بتوانیم در حوزه‌‌ی روبنایی و جذب گردشگری پتانسیل‌های استان را به صورت تصاعدی فعال کنیم، گفت:از تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار می‌رود همکاری مؤثر در توسعه این صنعت نوپا و پایه دار داشته باشیم تا با یک اهتمام همگانی بتوانیم به محور توسعه استان که به حق صنعت گردشگری است کمک کنیم.

نوشتن دیدگاه