يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1331
منتشر شده در دوشنبه, 28 مرداد 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: خبرفوت هنرمند طنزپرداز اصفهانی که عصر روز جاری(دوشنبه) به طور گسترده بین مردم اصفهان دهان به دهان گشت، به زبان قدرت الله ایزدی(آقا رشید) تکذیب شد. عصر روز دوشنبه پیامک های تلفن های همراه حکایت از خبر تلخی داشت که می گفت هنرمند طنز پرداز اصفهانی دیگر در بین ما نیست. خبری که برای یک لحظه...

rashid

همراز نیوز:

خبرفوت هنرمند طنزپرداز اصفهانی که عصر روز جاری(دوشنبه) به طور گسترده بین مردم اصفهان دهان به دهان گشت، به زبان قدرت الله ایزدی(آقا رشید) تکذیب شد.

عصر روز دوشنبه پیامک های تلفن های همراه حکایت از خبر تلخی داشت که می گفت هنرمند طنز پرداز اصفهانی دیگر در بین ما نیست.

خبری که برای یک لحظه اصفهان را در سکوت محض فرو برد و تلخی یک تراژدی را در دهان شهروندان این شهر مزمزه نمود.

اما ساعاتی بعد فرزندان و سپس خود قدرت الله ایزدی که خبر فوت وی دهان به دهان و گوشی به گوشی پیچیده بود یک به یک با خبرنگاران صحبت کردند و خبر را تکذیب کردند.

قدرت الله ایزدی ، یا همان آقا رشید معروف در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی همراز نیوز گفت: "مرده بُدم ، زنده شدم ، دولت پاینده شدم"

وی اظهار داشت: هرچند شنیدن خبر فوت خودم برای خودم خیلی خنده دار و تمسخر آمیز بود ، ولی اینقدر این خبر بین مردم گسترده شده بود که برای لحظاتی خودم هم فکر کردم فوت کرده ام.

ایزدی با بیان اینکه احساسات مردم در برابر شنیدن این خبر آنقدر تامل بر انگیز بود که مرا تا ابد وامدار این مردم هنر دوست کرد، افزود: هرچند من به این موضوع به عنوان یک طنز نگاه می کنم، ولی باید به اصحاب محترم رسانه بگویم "رشید زنده است، لطفا شایعه نسازید"

گفتنی است عصر روز دوشنبه یکی از فعالان سیاسی به نام "رشید اسماعیلی" فوت نموده بود که دوستان وی با جمله "رشید فوت کرد" به همدیگر اطلاع رسانی کردند و همین موضوع باعث شد برخی تصور کنند منظور از "رشید" همان "آقا رشید" طنز پرداز است.

نوشتن دیدگاه