يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12576
منتشر شده در دوشنبه, 22 ارديبهشت 1399 17:30
تعداد دیدگاه: 0
عرضه-«فرهنگ-سخنان-امام-حسن-ع-»-با-تخفیف

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)، کتاب «فرهنگ سخنان امام حسن مجتبی(ع)» نوشته محمد دشتی تا پایان ماه...

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)، کتاب «فرهنگ سخنان امام حسن مجتبی(ع)» نوشته محمد دشتی تا پایان ماه رمضان با تخفیف ۵۰% عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این کتاب در ۵۱۲ صفحه و  با قیمت ۵۹ هزار تومان  منتشر شده است و مؤسسه فرهنگی انتشاراتی امیرالمؤمنین(ع) در قم، به مناسبت میلاد باسعادت کریم آل طه، نسخه‌هایی از  آن را  با تخفیف ۵۰% (فقط تا پایان ماه مبارک رمضان) و با قیمت ۲۹۵۰۰ تومان به علاقه‌مندان معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عرضه می‌کند.

البته بر اساس اعلام ناشر، بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان، قیمت کتاب با تخفیف ۳۰% به ۴۱۵۰۰ تومان می‌رسد.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: از جمله عناوین کاربردی این کتاب می‌توان به ازدواج فرزندان آدم (ع)، فضیلت لحظه افطار، نشانه‌های ظهور، مهربانی با حیوانات، آداب تغذیه، آداب مهمانی، صلح چرا؟، تعریف سیاست و علت ترس از مرگ و... اشاره کرد.

برخی از ویژگی‌های این کتاب عبارت است از: انتخاب احادیث مستند و متناسب با کلام شیعه، ترجمه روان، عنوان‌دار شدن احادیث، مقدمه‌چینی و نتیجه‌گیری به سبک داستان راستان و فهرست موضوعی مطالب.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۱۵۳۶۱۸۲ تماس گرفته و یا در نرم‌افزار واتس‌اپ پیام ارسال کنند و در دیگر نرم‌افزارهای فضای مجازی با آیدی h3119d@ با ناشر در تماس باشند.

 انتهای پیام

نوشتن دیدگاه