چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3074
منتشر شده در دوشنبه, 14 تیر 1395 14:21
تعداد دیدگاه: 0
دقایقی پیش؛

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: اصابت بیل مکانیکی در خیابان استانداری با لوله 2.5 اینچی گاز، باعث شکستگی و انتشار گاز در این محیط می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی همراز به نقل از فارس، بهزاد بزرگزاد درباره شکستگی لوله گاز در خیابان استانداری اصفهان اظهار کرد: صبح امروز بیل مکانیکی در حال فعالیت و خاک‌برداری در زمینی واقع در خیابان استانداری بوده که با اصابت آن به لوله 2.5 اینچی گاز باعث انتشار گاز در این محیط می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور به‌ موقع مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه و تخلیه منازل ساختمانی اطراف آن عنوان کرد: انشعاب شکسته شده از لوله‌های فرعی گاز در این منطقه بود که خوشبختانه با پوشش ایمنی محل توسط مأموران آتش‌نشانی و بستن شیر گاز از نشتی گاز در محیط جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تلفات جانی و مالی را این حادثه در بر نداشته گفت: مجریان پروژه‌های عمرانی با استفاده از نقشه‌های تأسیساتی که مربوط به محل اجرایی پروژه است و در اختیارشان قرار می‌گیرد باید موارد ایمنی را برای جلوگیری از چنین حوادثی رعایت کنند./

نوشتن دیدگاه