سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3011
منتشر شده در شنبه, 05 تیر 1395 13:46
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 5 باند مواد افیونی و کشف 2 تن مواد مخدر در عملیات ضربتی توسط پلیس اصفهان در منطقه جنوب این استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های ویژه مقابله با سوداگران مرگ و برخورد با شبکه‌ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های سمیرم و شهرضا با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ توانستند روز گذشته محموله بزرگی به وزن 2 تن شامل تریاک و حشیش و مرفین را کشف کنند.

وی افزود: یک‌تن و 700 کیلوگرم این مواد تریاک، 150 کیلوگرم حشیش و 150 کیلوگرم نیز مرفین بود که در این رابطه 21 نفر که در قالب پنج باند اقدام به حمل این مقدار مواد می‌کردند، دستگیر و 12 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که پلیس استان مصمم به مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است، افزود: در سه ماهه امسال، 10 تن انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است.

آقاخانی گفت: کشفیات جدید در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر رخ داده است که نشان می‌دهد دشمن با ورود این‌گونه مواد برای آلوده کردن جوانان و آسیب زدن به نظام ما نقشه دارد که به حمدالله با تلاش مأموران تیزبین و هوشیار و سخت کوش این فرماندهی، نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی کشف این مقدار مواد مخدر را از برکات این ماه عزیز و دعای مردم روزه‌دار و خانواده‌های شهدا در این ایام دانست و تصریح کرد: پلیس استان اصفهان با تأسی از امیرمومنان، علی (ع) تا پای جان و تا آخرین قطره خون در برابر هرگونه تعرض به حقوق امت و نظام مقدس اسلامی ایستادگی می‌کند و اجازه ناامنی را به هیچ‌کس نمی‌دهد.

نوشتن دیدگاه