چهارشنبه 2 خرداد 1403, Wednesday 22 May 2024, مصادف با 14 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2772
منتشر شده در دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395 10:46
تعداد دیدگاه: 0
تکرار یک جنایت هولناک؛

دو زوج در گناباد و مشهد در کمتر از 7 ساعت هدف اسیدپاشی‌های معمایی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایران، نخستین اسیدپاشی ساعت 4 و 46 دقیقه بامداد یکشنبه 19 اردیبهشت رخ داد و در آن زن و مرد 23 و 28 ساله‌ای که در خانه خواب بودند از سوی یک فرد ناشناس هدف حمله اسیدی قرار...

دو زوج در گناباد و مشهد در کمتر از 7 ساعت هدف اسیدپاشی‌های معمایی قرار گرفتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایران، نخستین اسیدپاشی ساعت 4 و 46 دقیقه بامداد یکشنبه 19 اردیبهشت رخ داد و در آن زن و مرد 23 و 28 ساله‌ای که در خانه خواب بودند از سوی یک فرد ناشناس هدف حمله اسیدی قرار گرفتند و با سوختگی از ناحیه دست و پا و صورت روانه بیمارستان 15 خرداد گناباد شدند. اسیدپاش که مخفیانه وارد خانه این زوج شده بود پس از اسیدپاشی متواری شده است و تحقیقات برای شناسایی وی و افشای انگیزه‌اش از این اقدام هولناک ادامه دارد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن سرنخ هایی از اسید پاشی اول ادامه داشت، تنها 7 ساعت پس از این حادثه، در خیابان طوس مشهد نیز فردی زن و مرد جوانی را مورد اسیدپاشی قرار داد.

در اين حادثه، تيمي از اورژانس در محل حاضر شــد و زن و مرد جواني به نام ســارا و جواد را كه بشدت با اسيد سوخته بودند به بيمارستان رضوي مشهد منتقل كرد.

با انتقال قربانيان اسيدپاشي به بيمارستان، مأموران پليس در محل حاضر شدند و تحقيقات را آغاز كردند.

سرهنگ محمد بوستاني رئيس پليس مشهد در اين باره گفت: معاينات ابتدايي نشــان مي دهد مرد جوان 90 درصد دچار ســوختگي شده و زن جوان نيز آسيب كمتري ديده اســت. آن طور كه از صحبت هاي زن جوان مشخص شــد اين زوج ازدواج موقت كرده بودند و در حالي كه شواهد ظن پليس را به سوي زن برده بود اما او اسيدپاشي را انكار كرد.

اين مقام پليسي ادامه داد: با وجود انكار اين زن اما همچنان مظنون اصلي اسيدپاشي اســت و اينكه زوج اسيدسوخته پيش از اين نيز به خاطر اختلاف ها در کلانتری پرونده داشــتند به احتمال فراوان اسيدپاشــي با انگيزه انتقام جويانه بوده است و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه