سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2649
منتشر شده در دوشنبه, 16 فروردين 1395 19:27
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان :

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه آتش‌سوزی بلوار کشاورز نیروهای آتش‌نشانی خود را به کام حریق فرستادند و جان سه نوجوان محبوس شده را نجات و آتش را امحا کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس بهزاد بزرگزاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان درباره حادثه...

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه آتش‌سوزی بلوار کشاورز نیروهای آتش‌نشانی خود را به کام حریق فرستادند و جان سه نوجوان محبوس شده را نجات و آتش را امحا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس بهزاد بزرگزاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان درباره حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار کشاورز اظهار داشت: یک ساختمان دو طبقه واقع در بلوار کشاورز اصفهان طعمه حریق شد.

وی افزود: به علت سرعت بار حریق و همچنین به دلیل دود گرفتگی شدید در محیط اوضاع وخیمی در منطقه به وجود می‌آید که پدر و مادر این خانواده برای نجات جان‌شان به پشت بام پناه می‌برند و سه فرزند نوجوان آن‌ها در خانه محبوس می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان بیان داشت: جایی که پدر و مادر برای رهایی از خطر فرزندان را رها کرده و به پشت بام پناه می‌برند، نیروهای آتش‌نشانی با ابراز شجاعت مثال‌زدنی و با تمام تخصص با ایجاد فشار مثبت به کام حریق می‌روند و این سه نوجوان را نجات می‌دهند.

وی در ادامه اذعان داشت: پس از پایان عملیات نجات فورا عملیات اطفای حریق آغاز و آتش به کلی امحا شد که اگر برخورد صحیح و منطقی آتش‌نشانان نبود این حادثه می‌توانست خسارات جانی نیز به همراه داشته باشد.

بزرگزاد درباره علل به وجود آمدن این حادثه ابراز داشت: علت حادثه تحت بررسی است و نیروها در حال ارزیابی هستند؛ اما عامل اصلی حریق از زیر زمین که انبار بوده است شروع شده و اکنون تا 80 درصد مشخص شده است اما کارشناسان این امر به دنبال قطعیت هستند.

وی درباره سرایت آتش به منازل مجاور نیز تاکید کرد: با سرعت و دقت نیروهای آتش‌نشانی این حادثه فورا رفع شد و به منازل مسکونی مجاور خسارت وارد نشد.

نوشتن دیدگاه