سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2645
منتشر شده در یکشنبه, 15 فروردين 1395 19:57
تعداد دیدگاه: 0

فردی كه با اقدامات شرارت آميز باعث نا امنی و سلب آسايش مردم در يكی از محله‌های شهر اصفهان شده بود، در عمليات ضربتي توسط ماموران پليس امنيت عمومي استان اصفهان در مخفیگاهش دستگير شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز رئيس اطلاع‌رسانی فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: در پي شكايت يكي از...

فردی كه با اقدامات شرارت آميز باعث نا امنی و سلب آسايش مردم در يكی از محله‌های شهر اصفهان شده بود، در عمليات ضربتي توسط ماموران پليس امنيت عمومي استان اصفهان در مخفیگاهش دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز رئيس اطلاع‌رسانی فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار کرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي به وسيله سلاح سرد و گرم به وي حمله‌ور شده و ضمن ايجاد رعب و وحشت در محل، اقدام به ضرب و جرح، تهديد و فحاشی کرده و از محل متواري شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.
سرهنگ "غلامرضا شهرياری" افزود: اقدامات گسترده پليسي پيرامون شناسايي مخفيگاه متهم توسط پليس در دستور كار قرار گرفت تا اينكه مخفيگاه وي در حاشيه شهر اصفهان، شناسايي و به سرعت اكيپ‌هاي عملياتي به محل اعزام شدند و متهم را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
وی تصریح کرد: فرد مذكور از افراد داراي سابقه كيفري متعدد در ايجاد شرارت، ضرب و جرح و برهم زدن آسايش مردم است.
شهریاری گفت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند./

نوشتن دیدگاه