سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2304
منتشر شده در یکشنبه, 19 مهر 1394 09:30
تعداد دیدگاه: 0
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

فردی که با فروش 24 قطعه مجسمه عتیقه تقلبی به یکی از شهروندان بالغ بر 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد. خبرگزاری فارس: کلاهبرداری 800 میلیونی با مجسمه‌های تقلبی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس،...

 

فردی که با فروش 24 قطعه مجسمه عتیقه تقلبی به یکی از شهروندان بالغ بر 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری فارس: کلاهبرداری 800 میلیونی با مجسمه‌های تقلبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 800 میلیون ریالی از وی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی طی تماس با شاکی عنوان داشته، 24 قطعه مجسمه عتیقه را پیدا کرده و حاضر است آن‌ها را در ازای مبلغ 800 میلیون ریال به وی بدهد.

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: فرد مال‌باخته نیز وسوسه شده و فریب چرب‌زبانی متهم را می‌خورد و پس از تهیه مبلغ درخواستی بر سر قرار حاضر و مجسمه‌ها را تحویل می‌گیرد اما هنگام فروش متوجه تقلبی بودن آن‌ها می‌شود.

خسروی بیان داشت: با انجام تحقیقات گسترده و کارهای علمی و تخصصی سرانجام متهم شناسایی و در یک عملیات ویژه در مخفیگاهش دستگیر و به کلاهبرداری با مجسمه‌های تقلبی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: خرید و فروش اشیای عتیقه جرم است و به شهروندان توصیه می‌کنیم فریب افراد شیادی که اقدام به فروش این گونه اجناس را می‌کنند نخورده و در صورت تماس چنین افرادی با آن‌ها سریعاً موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

نوشتن دیدگاه